خون آیت الله نمر نابودی تکفیری‌ها را سرعت می‌بخشد

کد خبر: ۱۵۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر عالم مجاهد عربستانی، تاکید کرد که خون این شهید نابودی تکفیری‌ها و داعشی‌های تروریست را سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه کرج، در پیام امام جمعه کرج آمده است: خبر اندو‌ه‌بار شهادت مظلومانه عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، انقلابی بصیر آیت الله نمر باقرالنمر توسط کوردلان جنایتکار رژیم سفاک آل سعود قلب امت اسلامی و آزادگان جهان را به درد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیام خود می‌افزاید: این جنایت برگ دیگری بر پرونده سیاه و خباثت آلود حاکمان سعودی اضافه کرد، خون این شهید والامقام و مجاهدین همراهش، نابودی تکفیریان، داعشیان و تروریسم سازمان یافته توسط استکبار جهانی را تسریع کرده و زمینه خلاصی جهان اسلام از لوث وجود این جرثومه‌های ظلم و فساد را فراهم خواهد کرد.

در این پیام آمده است: شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله که مایه عزت و شرف مسلمین است را به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، امت اسلام و شیعیان جهان تعزیت و تسلیت عرض کرده و برای خانواده محترم و وابستگان این شهید سعید صبر و اجر خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار