پیام نماینده ولی فقیه در استان البرز به چهاردهمین جشنواره خوشنویسی رضوی

کد خبر: ۱۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 11 January 2016


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج برای چهاردهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی که به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود، پیام صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، متن حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی به شرح زیر است:

'بسم الله المشرقین'

هر بامداد که خورشید خاوری به پابوس ساحت مقدس خسرو طوس، امام شریف النفس و خیرالنفوس، حضرت شمس الشموس رسیده و ضمن کسب اجازه ازآن امام رئوف، رحمت واسعه الهی را بر قلوب شیعیان و دلباختگان حریم کبریائیش، تابانده ودلگرمی مضاعفی را در عبودیت بندگان بارگاه حضرت احدیت (جل جلاله )و ارادت و سر سپردگی مسلمین حقیقی به محضر ملکوتی حضرات معصومین (ع) خاصه امام عصر والزمان (عج) معطوف داشته تا مردم شریف کشور عزیزمان بیش از پیش قدردان آن امام همام علیه الصلواه والسلام باشند.

ذوق و هنر ایرانی در خوشنویسی، تذهیب و دیگر نگاره‌های تصویری، جلوه بصری معجزه ابدی حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) را دو چندان نموده تا بهانه تقرب وتمسک دل دادگان و ارادتمندان تاریخ سراسر هنر ومهرورزی ایران سرفرازمان به آن ثقلین شریف بوده باشد.

لذا ضمن تشکر و تقدیر از دست اندرکاران و مجریان برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی سال ٩٥ از عموم هنرمندان و اربابان ذوق و قریحه خط و خوشنگاری دعوت می‌کنم به قدر ظرف زیبای خود از این فرصت روان چشمه سار جمال و زیبایی، زیبایی برداشته و آثار بدیع و وزینی در خور هشتمین اختر خورشید ولایت و امامت علی بن الموسی المرتضی (ع)، پیشکش، تا برگ سبزی از تحفه خوبان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار