توانایی‌های نظامی و امنیتی کشور در مقابله با فتنه افزایش یابد

کد خبر: ۱۶۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 12 January 2016


نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید توانایی‌های معنوی، امنیتی و اطلاعاتی کشور در مقابله با فتنه‌های مختلف افزایش و ارتقاء داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از سایت خبری امام جمعه کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار با فرمانده لشگر10 سیدالشهداء با اشاره به جایگاه، ماموریت و موقعیت خاص این لشگر که دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی است، اظهار داشت: آمادگی‌های جسمی، بدنی، هوشیاری، بینا بودن و رصد آسیب‌ها از جمله امور مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه غفلت در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی بشر نقش دارد، افزود: در مباحث فردی، دشمن به صورت مکرر به دنبال روزنه‌ای برای ضربه زدن و آسیب رساندن است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و تعبیر " عدو مبین" ، گفت: شیطان دشمنی است که به خود رحم نکرده، شش هزار سال عبادت خود را از بین برده است و با اغواگری و بهره‌گیری از تمامی عده و عُده وارد عرصه می‌شود.

وی با بیان اینکه شیطان قصد بازگشت ندارد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش شیطان به دام انداختن و اسیر کردن است چرا که انسان از این طریق به اعوان و انصار شیطان تبدیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه غفلت چرک جان است، بیان کرد: با غفلت، سیاهی و تیرگی جان و روح آدمی را فرا می‌گیرد و آن چه سبب نجات انسان می‌‌شود چیزی جز ذکر و یاد خدا نیست.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه در رابطه با اجتماع و جامعه بیرونی نیز دشمنانی وجود دارد که شبانه روز برای ما نقشه می‌کشند، اظهار داشت: کشورهایی که عددی در مقابل ملت ما نیستند، رجزخوانی کرده و اگر مقداری نرمش و کوتاهی از طرف مقابل ببینید، دندان‌هایشان را تیز می‌کنند، موشه دایان اسرائیلی پس از هزار و 400 سال که تعدادی از مسلمانان را کشته بودند، می‌گوید "ما قسمتی از انتقام خیبر را گرفتیم" لذا تمرینات مکرر، جلسات متعدد و به روز بودن در این راستا بسیار مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه ولی و فرماندهی کل قوا توقع دارند توانایی‌های معنوی، امنیتی و اطلاعاتی خود را افزایش دهیم، بیان کرد: به طور قطع در بازه‌های زمانی مختلف با فتنه‌های گوناگون و سنگینی رو‌به‌رو می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسائل مربوط به عربستان مقدمه‌ای برای ملتهب کردن منطقه است، گفت: دشمنان در مسائل داخلی نیز بستر ایجاد فتنه‌ای همانند فتنه سال88 را فراهم می‌کنند به همین سبب باید هوشیاری خود را حفظ کرد تا بتوانیم از اهداف انقلاب اسلامی و اهداف شیعه دفاع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار