نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه اساسی‌ترین هدف دشمن، تغییر باورها است، گفت: جایگزینی لقب «شیطان بزرگ» با «کدخدا» نشانه‌ نفوذ دشمن در باورهای ضد استکباری است.
کد خبر: ۱۶۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 13 January 2016
آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در جلسه‌ دوره‌ای مربیان حلقه‌های صالحین برادران استان البرز، با بیان اینکه در بحث نفوذ ابتدا باید دید دشمن به دنبال چه مطامع و اهدافی است، اظهار داشت: اساسی‌ترین هدف دشمن در این مسئله، تغییر باورها است که تغییر عقیده و در نهایت تغییر رفتار را در پی خواهد داشت و در این صورت او به به هدف خود رسیده است.
وی باور ضد استکباری ملت ایران را از مهم‌ترین سدهای پیش روی دشمن دانسته و بیان داشت: موج گسترده‌ تحریفی که در حال حاضر و به اشکال مختلف مورد استفاده‌ دشمن قرار می‌گیرد نشانه‌ای از هجوم گسترده به باور ضد استکباری ملت ایران است.
استاد صالحین استان البرز ادامه داد: وقتی این باور تغییر کرد، دشمن از رأس فتنه و استکبار و شیطان بزرگ، به کدخدای جهان تبدیل می‌شود و با تغییر این باور، عقیده و رفتار هم تغییر می‌کند و به‌جایی می‌رسیم که می‌گوییم اگر می‌خواهید کاری انجام شود، باید به سراغ گفت‌وگو با کدخدا برویم و در نهایت به ورطه‌ای می‌افتیم که او می‌خواهد.
امام‌جمعه کرج خاطرنشان ساخت: پس از انقلاب اسلامی ایران و به‌واسطه‌ حضور یک دشمن در مقابل ملت، ما در توان دفاعی رشد چشمگیری کردیم و به‌جایی رسیده‌ایم که اکنون برای ذخیره‌سازی موشک‌های خود با کمبود جا مواجه شده‌ایم، ولی دشمن صحنه‌ی جنگ را عوض کرد و به سراغ جنگ نرم آمد.
وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم مهم‌ترین هدف، استحاله از درون است، خاطرنشان کرد: در این میدان نیازی به ادوات جنگی و تانک و موشک نیست، بلکه باورها با سلاح نرم، مورد هدف قرار می‌گیرند.
آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه هجمه در این میدان، هجمه‌ بالایی است، تأکید کرد: متأسفانه برای مقابله با هجوم دشمن در این زمینه کوتاهی شده است و باید با همت مضاعف و کار چند برابری این عقب‌افتادگی‌ها جبران شود.
وی افزود: دقت در بیانات رهبر معظم انقلاب، نشان می‌دهد که نفوذ جریانی که شامل نفوذ در مسئولین و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، گسترده‌تر و خطرناک‌تر است.
استاد صالحین استان البرز، تأکید کرد: بررسی و اجرایی کردن راه‌های مقابله با نفوذ مهم‌ترین وظیفه‌ حلقه‌های صالحین است.
آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: تقویت بنیان‌های عقیدتی در جوانان، تثبیت و استحکام باورها و مسائلی از این‌ دست جزو روش‌هایی است که باید مورد بررسی و تدقیق قرار گیرند تا به شکل عملی در سطح حلقه‌های صالحین و جامعه اجرایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار