نسل امروز باید با ظلم و ستم‌های رژیم شاهنشاهی آشنا شود

کد خبر: ۱۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نسل امروز باید با ظلم و ستم‌های رژیم شاهنشاهی آشنا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر اظهار داشت: باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و نشست‌هایی ظلم و ستم‌هایی که رژیم صهیونیستی به ملت ایران در دوران قبل انقلاب داد را برای نسل امروز بازگو کنیم.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب مردم با مشکلات بسیاری مواجه بودند که بیان آن مشکلات برای نسل امروز نیز امری لازم و ضروری است.

حسینی همدانی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب باید برای نسل امروز بازگو شود تا آنها با آگاهی کامل نسبت به حفظ این آرمان‌ها تلاش کنند.

وی یکی از اصول مهم و خدشه ناپذیر امام (ره) را سلطه ناپدیزی عنوان کرد و افزود: اگر تعامل ما با دنیا حالت سلطه‌پذیری داشته باشد، ضد استکبار بودن انقلاب را زیرسئوال برده‌ایم.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود با گلایه از انعقاد قراردادهای نفتی جدید دولت با کشورهای خارجی تأکید کرد: برخی از اقدامات به اصل انقلاب ضربه می‌زند.

وی تأکید کرد: به چه عنوانی شرکتی تأسیس می‌کنند که اعضایش مسئولان دولتی هستند و با این شرکت نفت کشور را تا ده‌ها سال پیش فروش می‌کنند؟ این یعنی مدیریت سرمایه ملی مملکت تا سالیان سال در دست عده خاصی قرار بگیرد و در واقع این اقدام، برگشت به دوران مصدق و قبل از آن است.

حسینی همدانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام الله دهه فجر تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری این ایام استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار