تمام پیش‌بینی‌ها برای برگزاری انتخابات انجام شده است

کد خبر: ۱۶۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 17 January 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم، تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

ابوالفضل پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ به عنوان یک شهرستان مرکزی در انتخابات مطرح است.

وی افزود: بر اساس قانون انتخابات، از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده وارد مجلس شورای اسلامی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات در شرایط فعلی از حساسیت بسیار بیشتری نسبت به ادوار گذشته برخوردار بوده، تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انجام شده است.

پالیزگیر با تاکید بر اینکه هدف دولت و مدیریت ارشد استان البرز برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، حداکثری، پرشور و با نشاط است، گفت: در جلساتی که با استاندار البرز داشتیم، تاکید کرد که باید از تمام ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه برنامه‌ای ویژه برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان ساوجبلاغ و به طور کلی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در دست اجرا داریم و به طور قطع این دوره نیز انتخابات با موفقیت برگزار خواهد شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ افزود: برای تحقق این اهداف نیاز است که بخش‌های دیگر از جمله رسانه‌ها، فعالان سیاسی، گروه‌ها و احزاب، کاندیداها و هواداران آنها با مجریان و ناظران انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

پالیزگیر با اشاره به رصد فعالیت کاندیداها و هواداران آنها گفت: انتظار ما این است که نامزدهای محترم و هواداران آنها به ویژه تشکل‌های سیاسی فعال در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، به قانون انتخابات اشراف کامل را داشته باشند.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران شفاف و صریح است، گفت: انتظار ما این است که نامزدها و فعالان سیاسی و هواداران کاندیداها به طور دقیق و کامل به قانون پایبند بوده و همکاری لازم را با مجریان انتخابات داشته باشند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: از سوی دیگر نقش اصلی و مهم بر عهده رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای است، چرا که می‌توانند با آگاهی‌بخشی به جامعه و هدایت صحیح افکار عمومی، مردم را در انتخاب کاندیدای اصلح یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار