جاده کرج -چالوس باز است

کد خبر: ۱۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 27 January 2016


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از باز بودن جاده چالوس خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف راه‌های استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارش برف که از شب گذشته در محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد، راه‌های این استان باز است.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم 5 اکیپ راهداری در این محورها حضوری فعال دارند و به امکانات و تجهیزات لازم نیز مجهز هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: رانندگان برای عبور از این محورها خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و وسایل گرمایشی نیز به همراه داشته باشند.

باقرنیا با تأکید بر اینکه رانندگان از بخاری‌ها و برف پاکن های خودروی خود نیز مطمئن شوند افزود: هم اکنون 5 اکیپ راهداری با کلیه دستگاه‌های راهداری اعم از لودر، گریدر و ماشین‌های برف روبی به طور شبانه روزی مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، هم اکنون به غیر از محور شمشک به دیزین تمامی راه‌های روستایی و اصلی در حوزه استحفاظی استان البرز باز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار