عزم جدی احزاب برای مشارکت حداکثری

کد خبر: ۱۸۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 23 February 2016

فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در این روزها فضای با نشاطی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه در استان البرز به وجود آورده است .
انتخابات جلوه ای از انسجام، اقتدار و امنیت ملی است که مردم با مشارکت خود فضا را برای حضور تصمیم گیران و تصمیم سازان جامعه فراهم می کنند.
هرچه درصد شرکت کنندگان در سطح کشور افزایش یابد قطعا مجلس آینده از اعتبار و اهمیت بیشتری برای تصمیم گیری درسطح داخل وخارج برخوردار می باشد که این موضوع مهم از دید احزاب و گروه های سیاسی استان البرز پنهان نمانده است.
دبیرائتلاف اصولگرایان استان البرز حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور حداکثری در هفتم اسفندماه جاری خواند و افزود: انتخابات یک نقطه مشترک بین احزاب و گروه ها برای تعیین سرنوشت کشور است که به دست خود مردم انجام می گیرد.
علیرضا طهان ، عزم جزم مردم در 22بهمن نشان از ثبات جمهوری اسلامی دانست که در این عرصه هم مردم با تمام قدرت پای صندوق های رای حاضر شده و اقتداری دیگر را به نمایش می گذارند.
وی گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانگر اهمیت انقلاب نزد آنهاست و این که جمهوری اسلامی را مردم با تمام وجود می خواهند و اجازه نمی دهند هیچ آسیبی به آن وارد شود.
طهان خاطرنشان کرد: به هرحال مردم ایران اسلامی بارها در صحنه های مختلف آزموده شده و سربلند بیرون آمده اند و این انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری آنان قطعا باردیگر دشمنان را ناامید می کند.
نماینده جبهه مردمی ولایت و خدمت هم با اعلام اینکه دیدگاه های حضرت امام (ره) در زمینه انتخابات ترسیم شده و مقام معظم رهبری نیز این مهم را تبیین کرده اند افزود: انتخابات نمایش وحدت است که رای افراد در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر جمهوریت و اسلامیت ایران است .
محمد هادی اسلاملو ادامه داد: به هرحال همه ما دشمنی مشترک داریم که بارها خوی استکباری خود را نشان داده و دست از دشمنی برنمی دارد بنابراین همه احزاب باید دست دردست هم دراین مسیر با عزمی جدی حاضر شوند و با رای ثابت کنیم که از توطئه های دشمنان آگاه هستیم .
این فعال سیاسی تاکید کرد:با حضورحداکثری درانتخابات نشان می دهیم که دراین عرصه با دشمن تقابل می کنیم و هیچگاه امام راحل (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی را معامله نخواهیم کرد .
وی خاطرنشان کرد: صحنه های بین المللی ایران اسلامی امروز نیاز به تقویت دارد و تمام معادلات و مذاکرات بستگی به تقویت مردم دارد چراکه اگر غرب احساس کند پشتوانه مردمی کمی داریم زیاده خواهی بیشتری خواهد داشت و بیشتر استقبال می کند .
اسلاملو گفت:عرصه انتخابات عرصه ای واضح برای نمایش پشتوانه بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی است و بنابرفرمایش حضرت امام (ره) انتخابات وظیفه الهی ، انسانی و ملی است پس به اسلام و ایرانی بودن برمی گردد.
رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان البرز نیز تاکید کرد: مردم اگر می خواهند رای شان نافذ باشد باید حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند و مهم ترین دغدغه اصلاح طلبان در این دوره، مشارکت حداکثری مردم شریف استان البرز و برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه شائبه است که اتفاقاً از دغدغه های مقام معظم رهبری، رییس جمهور ، دولت و مقامات استانی هم هست.
محمدعلی پورکریمی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی پشتیبان دولت است بنابراین باید در پای صندوق های رای حضور داشت تا باردیگر دلسوزان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف حقه مردم یاری کرد .
وی یادآورشد: حضور حداکثری درانتخابات پیش رو پشتوانه ای برای نظام ،ملت و رهبری است که امید می رود انتخاباتی خالی از هرنوع شبهه و اشکال برگزار شود.
دبیرحزب زنان مسلمان نواندیش استان البرز نیز از ظرفیت مغفول مانده زنان در عرصه های مشارکتی یاد کرد و افزود: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره در عرصه های تصمیم سازی تاثیرگذار بوده اند و حضور آنان را باید این عرصه پیش رو جدی گرفت.
مهناز عابدی گفت: بانوان حزب زنان مسلمان نواندیش نیز با حضور حداکثری درانتخابات پیش رو افرادی عاقل ، فردورز و تامین کننده منافع عام را به مجلس می فرستند تا مجلسی را درخور شان کشور تشکیل دهند .
وی ادامه داد: فرقی نمی کند فردی که به مجلس می رود اصلاح طلب یا اصولگرا باشد بلکه ملاک باید قدم برداشتن در مسیر عدالت و دموکراسی باشه تا رضایت مردم جلب شود .
عابدی تاکید کرد: امروز دغدغه مردم فرستادن افرادی شایسته به مجلس است که این مهم تنها با حضورآگاهانه و شناخت کافی در پای صندوق های رای محقق می شود.
استان البرز دارای دو حوزه انتخابیه و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که 55 نامزد انتخاباتی برای دو کرسی مجلس در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد، فردیس و آسارا و 17 نامزد برای کسب یک کرسی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان رقابت دارند.
همچنین شش نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب دو کرسی نمایندگی استان در این مجلس در صحنه تبلیغات انتخاباتی حضور دارند..

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار