تلاش مقاومت البرز براي ماندن در ليگ برتر

کد خبر: ۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹ 31 January 2015
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: برای ماندن در لیگ برتر شش بازی بسیار سخت در پیش داریم.
رضا فلاح،  اظهار کرد: بعد از دو پیروزی اخیر، شرایط  تیم بهتر شده و تلاش می‌کنیم با موفقیت در شش بازی باقیمانده، ماندن در لیگ برتر را قطعی کنیم.
به گزارش ايسنا وی افزود: پیروزی مقابل دو تیم خوب مس سونگون تبریز و شهید منصوری کار آسانی نبود اما با تلاش و همت بازیکنان جوان، مقاومت به این مهم دست یافت.
فلاح ادامه داد: بازیکنان جوان مقاومت تازه به شرایط لیگ برتر کنار آمده‌اند و این مهم کمک زیادی به زدن ضربات آخر کرده است.
وی در خصوص پیروزی در دیدار هفته گذشته مقابل شهید منصوری نیز گفت: شهید منصوری یکی از تیم‌های ریشه دار و با سابقه لیگ است اما موفق شدیم با استفاده از تاکتیک‌های تمرین شده با تمرکز بالا و استفاده از تک موقعیت‌ها، امتیاز کامل را به دست آوریم.
فلاح اظهار کرد: در اواخر این دیدار از چهار بازیکن رده جوانان استفاده کردم که برای اولین بار در لیگ به زمین رفتند، بازیکنان تازه به شرایط لیگ برتر عادت کرده‌اند و این مهم کمک کرده به لحاظ جسمانی نیز شرایط بهتری پیدا کنند.
وی در پایان درباره کم شدن مشکلات مقاومت، یادآورشد: همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم اما امیدواریم در این شش بازی باقیمانده تا پایان لیگ ، حمایت بیشتری از تیم انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار