مهارت‌آموزی بستری برای اشتغال پایدار

کد خبر: ۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 08 April 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: مهارت‌آموزی و توان افزایی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.
حسن عزیزی در گفتگو با ایسنا طی سخنانی اظهار کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب اشتغال نیازمند تقویت مؤلفه‌های مهارتی، آموزش پرسنل و توان‌افزایی بیشتر نیروها هستیم تا آن ها بتوانند با صلابت و قدرت بیشتر در عرصه‌های شغلی حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در سال جدید باید در کنار حفظ آرامش و همدلی بیشتر سعی و اهتمام خود را به کار گیریم تا در عرصه خدمت‌رسانی پرتوان وارد صحنه شده و عمل کنیم.
این مقام مسئول در ادامه از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره‌کل فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های اداری و آموزشی سخن به میان آورد و گفت: فراهم کردن بسترهای لازم برای انجام فعالیت‌های بیشتر، انجام امور به صورت کارشناسی، شناسایی الگوهای برتر مهارتی ، نخبه‌پروری و عدالت‌محوری در کلیه امور به ویژه در پرداخت‌های مالی از جمله مهم ترین این برنامه ها است.
عزیزی یادآورشد: همچنین توجه به حفظ شخصیت و منزلت اجتماعی و اداری کارکنان، پیگیری برنامه‌های مربوط به ارتقا شغلی کارکنان، توانمند‌سازی روستاییان، توسعه آموزش مربوط به حوزه مشاغل خانگی و ارائه آموزش در زمینه فناوری‌های نوین مورد توجه است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در پایان طرح ارتقا شایستگی دانشجویان، توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی، توسعه آموزش‌های مهارتی، گسترش آموزش‌ها براساس نیاز بازار کار منطقه، شناسایی و گسترش مشاغل جدید و بومی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال 94 عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار