مراسم بزرگداشت مدافع جاویدالاثر حرم درساوجبلاغ

کد خبر: ۲۰۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 09 April 2016


مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر حرم اصغر فلاحت پیشه شامگاه جمعه درشهرکوهسار زادگاه این شهید والامقام برگزارشد.

به گزارش ایرنا ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه امنیت کشور دراین مراسم با اشاره به اینکه در تمام شئون زندگی باید 'کلمةالله' جاری باشد، اظهار داشت: باید به مقتدایی چون امام حسین(ع) اقتدا کرد؛ که نتیجه آن تکلیف محوری و انجام دادن وظیفه شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی گفت:مراسم شهدا،مجالس ترحیم نیست که فقط در مجلس حاضر شویم وتسلیتی گفته وفاتحه ای بخوانیم،بلکه محل بازگونمودن رشادتها ،گذشت ومعرفت وپیامی است که شهدا برای ما برجای گذاشته اند وما باید پیرو راه وعقیده پاک ایشان باشیم تا در ادامه راه چراغ راهنمایمان باشند و راه را گم نکنیم.

وی شهدا را روشنگران اسلام ناب محمدی دانست وافزود:این شهدا باتقدیم جان عزیزشان راه عزت واقتدار را برای ما مشخص ومنور کردند که پیروی از راه شهدا،گمراهی ندارد.

شهید فلاحت پیشه 22 بهمن ماه 94 حین مبارزه با تروریست های تکفیری و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید اما به دلیل آنکه پیکرش در جبهه دشمن باقی مانده بود سپاه به تازگی خبر شهادت او و تعداد دیگری از همرزمانش را تایید کرد.

این شهید بزرگوار سال 1345 دربخش چندارساوجبلاغ متولد شد. وی در سال62 وارد سپاه پاسداران شد و اگرچه به دلیل حضور در جبهه مجروح شده بود اما تا پایان دفاع مقدس در میدان جنگ و در قسمت مخابرات لشکر 27 محمد رسول ا... (ص) حضور داشت.

شهید فلاحت پیشه اگرچه سالها از بازنشستگی اش می گذشت اما داوطلبانه در سوریه حاضر شد و مسئولیت واحد مخابرات یگانش را بر عهده گرفت و در نهایت حین مبارزه با تروریست های تکفیری و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار