مدیران اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند

کد خبر: ۲۵۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 02 July 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: مدیران اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مدیران در دستگاه‌های مختلف باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مشخص اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش مدنظر قرار دهند و در این مسیر هیچ کوتاهی نکنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین گزینه‌های بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان البرز،‌ اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 52 دستگاه اجرایی در استان البرز مورد ارزیابی قرار گرفته‌ که یکی از مهمترین اولویت‌ها برای بررسی این نهادها، اقتصاد مقاومتی بوده است.

قائمی گفت: برای پیشرفت و رسیدن به توسعه بیشتر باید اقتصاد مقاومتی را مدنظر داشته باشیم و در این زمینه با حمایت از تولیدات داخلی و رفع مشکلات تولید و صنعت به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد:‌ با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید این مهم را در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های مدونی را برای اجرایی کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز بیان داشت: استان البرز ظرفیت‌های بسیاری را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دارد و باید با شناسایی و به کارگیری این ظرفیت‌ها مسیر توسعه و پیشرفت را پیش از بیش طی کنیم.

قائمی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دستگاه‌های ارزیابی شده برتر در این جشنواره معرفی می‌شوند.

به گفته وی حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات اقتصاد مقاومتی الزامی است که در این راستا مدیران باید میزان پیشرفت خود را از اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بیان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار