همایش «صدای آب نمی آید» در کرج برگزار می‌شود

کد خبر: ۲۹۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 05 September 2016


مدیرعامل کانون رشد خلاق از هنرمندی 80 کودک و نوجوان البرزی در همایش صدای پای آب نمی‌آید خبرداد.

مهدی تیزویر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: کمبود منابع آبی به یکی از مهمترین بحران‌های کشور در طول سال های گذشته تبدیل شده است.

وی ادامه داد: استفاده بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی، حفر چاه‌های غیر مجاز، بی‌توجهی به چگونگی مصرف آب شرب توسط شهروندان و ... باعث شده وضعیت منابع آبی در اکثر نقاط کشور از جمله البرز به خط قرمز نزدیک شود.

وی اضافه کرد: بدون شک بدون آب حیات انسان و سایر موجودات با تهدید جدی مواجه می‌شود؛ چراکه اگر آب نباشد چرخه زندگی از حرکت باز می‌ایستد.

وی توضیح داد: بدون شک با مدیریت منابع آبی و همچنین فرهنگسازی در خصوص مصرف بهینه آب می‌توان از شرایط بحرانی خارج شد.

مدیر عامل کانون رشد خلاق در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری همایش صدای پای آب نمی‌آید اشاره کرد وافزود: این همایش با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

تیزویر اضافه کرد: به جز مدیران شهری، بیش از 80 کودک . نوجوان البرزی نیز دراین همایش حضور داشته و به اجرای نمایش موزیکال با محوریت بحران آب می‌پردازند.

وی اظهار کرد: بدون شک درونی سازی فرهنگ مصرف بهینه آب باید از دوران کودکی ایجاد شود و رسانه‌ها به ویژه تلویزیون دراین مسیر نقش به سزایی دارد.

وی در پایان گفت: این همایش چهارشنبه (17 شهریور) در دو سانس 10:30 الی 12 و 16 الی 18 در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار