با تخصیص اعتبار 35 میلیارد ریالی

467 نیازمند در ساوجبلاغ تسهیلات اشتغال دریافت کردند

اشتغالزایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد و اولین قدم در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به‌نفس و روحیه علاقه به کار است.
کد خبر: ۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 22 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ از اعطای تسهیلات اشتغال به 467 نیازمند در این شهرستان خبر داد.
شاپور قاسمی اظهار داشت: تسهیلات اشتغال به ٤٧٦ نیازمند این شهرستان با رقمی معادل ٣٥ میلیارد ریال اعطا شده است.
وی ادامه داد: ارایه تسهیلات اشتغال، با هدف افزایش توان اقتصادی افراد تا رسیدن به مرز خودکفایی و استقلال و ارتقای سطح آگاهی‌های علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خانواده‌های تحت حمایت ادامه خواهد داشت.
این مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده در خصوص اشتغال مددجویان تصریح کرد: مقوله خودکفایی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اساسی‌ترین آرمان این نهاد است.
قاسمی گفت: انجام کاریابی برای مددجویان، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ارائه مشاوره شغلی جهت تعیین شغل مناسب و استعدادسنجی مددجویان با شرایط خانواده از فرآیندهای توانمندسازی شغلی مددجویان است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: اشتغالزایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد و اولین قدم در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به‌نفس و روحیه علاقه به کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار