کد خبر: ۵۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 24 June 2015
 زنگ اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان در مدارس استان البرز نواخته شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، یوسف دانشور در مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان البرز که پیش از ظهر امروز در مدرسه دخترانه تربیت ناحیه 3 کرج برگزار شد، اظهار داشت: در تابستان مدارس تعطیل می‌شود، اما تعلیم و تربیت تعطیل‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه در تابستان تعطیلی نداریم، افزود: در ادامه سال تحصیلی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت به تابستان منتقل شده و برنامه‌هایی برای دانش‌آموزان علاقمند در نظر گرفته‌ شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در این طرح دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از مربیان درخواست شده پایگاه‌های با نشاطی برای دانش‌آموزان فراهم شود تا با ارائه برنامه‌های متنوع، دانش‌آموزان برای استفاده از این برنامه‌ها راغب شوند.

دانشور با اشاره به اینکه اگر بتوانیم کاری کنیم که دانش‌‌آموزان برای آمدن به مدرسه قدم‌های بلند و برای بازگشت از آن قدم‌های کوتاه بردارند، موفق هستیم، گفت: در این صورت مدرسه برای دانش‌آموز جذابیت پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است که بتوانیم اوقات فراغت دانش‌آموزان را غنی کنیم، چراکه فرزندان از برکات خداوند هستند و وظیفه داریم قدر آنان را دانسته و در راستای شکوفایی استعدادهای آن‌ها تلاش کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز خطاب به اولیا دانش‌آموزان، بیان کرد: اگر بتوانید در تربیت فرزندان و یادگیری مهارت‌های ده‌گانه زندگی به ویژه تعلیم و تربیت به آنان کمک کنید، به طور مسلم نسل آینده خوبی تربیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز نقشه دشمن متلاشی ساختن جامعه و خانواده است و اگر ما اولیا برای تربیت فرزندان خود تلاش نکنیم و در مقابل این تهاجم نایستیم، بازنده این جنگ نرم می‌شویم.

دانشور با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن ساکت ننشسته است، گفت: ما نیز نباید ساکت بنشینیم و باید به کمک مربیان و اولیا مدرسه در تربیت فرزندان، توفیقات روزافزون کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار