3 امتیاز از دست مقاومت البرز پرید

کد خبر: ۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱ 18 February 2015
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: به راحتی سه امتیاز بسیار حساس را از دست دادیم، امیدوارم در دیدارهای پیش رو موفق باشیم.
رضا فلاح، اظهار کرد: امروز اگر کمی با تمرکز بیشتر بازی می‌کردیم می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز حساس بازی را به دست آوریم ، بسیار خوب بازی کردیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.
وی افزود: در بازی امروز بسیار هوشمندانه بازی کردیم و با انجام یک دفاع خوب و سرعت در حملات چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه صدرنشین لیگ برتر ایجاد کردیم اما در زدن ضربات تمرکز نداشتیم.
فلاح گفت: البته این موضوع بسیار طبیعی است؛ چرا که بازی کردن مقابل شاگردان شمسایی استرس خاصی به آنها داده بود ، تلاش می‌کنیم با پیروزی در دیدارهای پیش رو امتیازات لازم برای ماندن در لیگ برتر را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار بیشتری نسبت به تاسیسات داشتیم که اگر از یکی از آنها به درستی استفاده می‌کردیم پیروز این بازی سخت لقب می‌گرفتیم.
به گزارش ایسنا وی با تشکر از استقبال هواداران کرجی از این دیدار گفت: واقعا امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و یکی از دلایل بازی خوب بازیکنان جوان مقاومت حضور این عزیزان بود.
دیدار مقاومت و تاسیسات دریایی در هفته بیست و دوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار