کد خبر: ۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸ 18 February 2015
نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در اطلاع رسانی روابط عمومی ها ، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی و عملکرد دستگاه های اجرایی می شود.
عزیز اکبریان روز چهارشنبه در نشست کمیته ارتباطات و اموربین الملل روابط عمومی های کلانشهرهای کشوردرکرج، اطلاع رسانی را گامی موثر در برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و مسوولان دانست و افزود: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبان، باید بستر مشارکت بیشتر مردم را در آبادانی کشور فراهم کنند.
به گزارش ایرنا نماینده مردم کرج در مجلس گفت: به رغم وضعیت نامطلوب اقتصادی و مشکلات موجود در این عرصه می توان با مشارکت مردم، کاستی ها را برطرف کرد.
وی، اجرای طرح های قطار شهری از جمله در کرج را یکی از مهم ترین طرح هایی دانست که می توان با مشارکت مردم آن ها را تکمیل و به بهره برداری رساند.
اکبریان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان البرز گفت: این استان با برخورداری از سه هزارو700 واحد تولیدی و صنعتی و منطقه اقتصادی پیام یکی از قطب های تولیدی و اقتصادی ایران است.
بیست و دومین نشست کمیته ارتباطات و امور بین الملل روابط عمومی های کلانشهرهای کشور با هدف بررسی راهکارهای علمی و عملی برای ارتقای سطح اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ها و مردم از امروز چهارشنبه به مدت دو روز در کرج آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار