کد خبر: ۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴ 19 February 2015
رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: سندروم خبر و تبلیغ به اندازه‌‌ای بر روسا و شهرداران حاکم است که اجازه فکر کردن به کار و فعالیت‌های مربوط به روابط‌عمومی را به آن‌ها نمی‌دهد.
شهرام گیل‌آبادی در بیست‌ و‌دومین نشست کمیته ارتباطات‌و‌‌بین‌الملل کلانشهرهای کشور با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای‌اسلامی، رئیس شورای‌شهر و شهردار کرج در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید نوع نگاه  به روابط‌عمومی‌ها مشخص شود، اظهار داشت: باید به درستی مشخص کنیم که به دنبال چه چیزی هستیم.
وی افزود: اساس نگاه محوری بر روابط عمومی‌ها اشتباه است و ما نیز جا پای این قدم‌های اشتباه در این حوزه می‌گذاریم.
رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و اموربین الملل شهرداری تهران بیان کرد: سندروم خبر و تبلیغ به اندازه‌‌ای بر روسا و شهرداران حاکم است که اجازه فکر کردن به کار و فعالیت‌های مربوط به روابط‌عمومی را به آن‌ها نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: متاسفانه مدیران به دنبال این هستند که عکس آنان در چه حالتی در کدام نشریه چاپ می‌شود و آنقدر خود را درگیر این مسائل می‌کنند که برخی از آنان مدت زمان زیادی از وقت خود را به این اختصاص می‌دهند که عکس و خبر آنان در کدام نشریه و چگونه منتشر شده است و این نوعی سندروم خبر است.
به گزارش تسنیم گیل آبادی با بیان اینکه در وهله نخست باید خودمان  تغییر کنیم در غیر این صورت هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها سبب ارتقا ساختار بودجه و سطح کارایی نیروی انسانی می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه پیشروی باید در نگاه ارتباطات وجود داشته باشد، اظهار داشت: نگاه روابط عمومی باید راهبردی باشد چراکه در این صورت می تواند نگاه آینده پژوهانه بوجود آورد و این در حالی است که اگر در توسعه‌و‌پیشرفت این حوزه مشکلی وجود دارد ایراد از نوع نگاه روابط عمومی‌ها است.
رئیس مرکز ارتباطات راهبردی شهرداری تهران گفت: مدیری‌که نگاه ارتباطی دارد فعالیت‌های آن نیز به درستی پیش می‌رود و مدیرانی موفق هستند که از ابتدا با نگاه ارتباطی توسعه را ترویج می‌دهند.
وی بیان کرد: نوع نگاه باید تغییر یابد و به همه موضوعات باید از زاویه ارتباطات نگریسته شود و در این صورت است که موفقیت‌ها افزایش می‌یابد در غیر این صورت نیز اقدامات انجام شده هیچ ارتباطی با شهروندان برقرار نمی‌کند.
گیل آبادی خطاب به روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی بخشی از کار شماست چراکه شما در وهله نخست مدیران ارتباطی کلانشهرها هستید که باید بینش تولید کنید در غیر این صورت مدیران و شهرداران درگیر خبر و موضوعات حاشیه‌ای و کم اهمیت‌تر می شوند و در نهایت بسیاری از خدمات انجام شده دیده نمی‌شود.
وی با تاکید بر ایجاد ارتباطات راهبردی اظهار داشت: در صورت وجود چنین نگاهی درصد توسعه افزایش می‌یابد و ما تنها به تسهیل کننده ارتباطات تبدیل می‌شویم.
رئیس مرکز ارتباطات راهبردی شهرداری تهران با بیان اینکه استراتژی ارتباطی باید استراتژی پرواز باشد، افزود: با چنین دیدگاهی فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بهتر و موفق‌تر انجام شده و برای مردم نیز به نمایش در می‌آید.
وی تصریح کرد: نگاه درست به موضوع و تبیین صحیح آن، انجام فعالیت‌ها در راستای استراتژی پرواز و تبیین و هماهنگی در مدل‌های مختلف برای تسریع و موفقیت بیشتر در انجام کارها از جمله اقداماتی است که سبب رفع مشکلات و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار