کد خبر: ۱۰۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 26 September 2015
رییس کل دادگستری استان البرز امنیت را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و گفت: آماده ایم در موضوع سرمایه گذاری پیش قدیم شویم و با کمک مجموعه دستگاه های اجرایی و سایر دستگاه های استان، حاشیه امنی را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، احمدفاضلیان روز شنبه در دیدار با استاندار البرز به شرایط نامناسب استان در زمینه فضا و کادر اداری و اقدامات انجام شده در مدت کوتاه انتصاب خود اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال از 60 درصد کمبود فضای اداری، حداقل 40 درصد آن را برطرف کنیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز تقویت دستگاه قضایی را به نفع همه دستگاه ها دانست و گفت: امیدواریم از برکات سفر رئیس جمهور به البرز بهره مند شویم و بتوانیم بخشی از کمبود فضای اداری در مرکز استان و شهرستان ها را برطرف کنیم.

سیدحمید طهایی استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه استان البرز با وجود رشد بالای جمعیت البرز از کمبود بودجه رنج می برد از پیگیری خود در این زمینه و دستور ویژه معاون رییس جمهوری برای تخصیص اعتبارات ویژه به استان در بودجه سالی آتی خبر داد.

سید حمید طهایی استاندار البرز به همراه تعدادی از معاونان با حضور در دادگستری استان البرز با رییس کل دادگستری استان دیدار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار