کد خبر: ۱۰۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 28 September 2015

مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی استانداری البرز از فعالیت 410 سازمان مردم نهاد دراستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، حمیدرضا عسگری مورودی امروز(شش مهر)، در مراسم افتتاح درمانگاه و ساختمان جدید انجمن ام اس استان اظهار کرد: برای جبران کمبود و ضعف‌های موجود دربخش بهداشت و درمان استان دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و مردم و سازمان‌های مردم نهاد نیز باید وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر 410 سازمان مردم نهاد در بخش‌های بهداشت و درمان، اجتماعی، فرهنگی و ... دراستان فعالیت دارند.

عسگری مورودی افزود: براساس آمار دریافت شده تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان از سال گذشته تا کنون 150 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: رشد این سازمان‌ها نشان می‌دهد که دولت قصد دارد از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف استفاده کند.

این مسئول با اشاره به نقش پررنگ مردم درحل برخی مشکلات اجتماعی ادامه داد: بدون شک برای حل مشکلاتی همچون تکدی‌گری و اعتیاد تا زمانی که مردم پای کار نیایند، دولت راهی از پیش نخواهد برد .

عسگری مورودی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد همان طور که در مرکزیت استان فعال هستند باید درسایر شهرستان‌ها نیز به صورت قوی عمل و با جدیت اهداف خود را عملی کنند.

مدیر کل امور فرهنگی ،اجتماعی استانداری البرز در پایان گفت: بدون شک دراین مسیر دولت و مجموعه دستگاه‌های دولتی نیز دوشادوش این سازمان‌ها حرکت کرده و از آنها حمایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار