عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه استفاده از رهنمودهای رهبر انقلاب در راستای ایجاد وحدت در جامعه لازم است، گفت: کلام نایب امام زمان(عج) ضامن بقا و یکپارچگی است و تنها با تکیه بر آن می‌توانیم وحدت بین اقشار جامعه را حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ 16 January 2015

محمدحسین صفارهرندی در سیزدهمین یادواره سرداران و 110 شهید گلگون‌کفن شهر ماهدشت، اظهار داشت: برجسته‌ترین میراث شهدا و آرمان آنها در 8 سال دفاع مقدس اعتلای کلمه حق بود.

وی افزود: از آرمان‌های اساسی ما این است که بنده انسان‌های پست و فرومایه نباشیم و در دنیا سربلند باشیم.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در دفاع از حق مظلومان جهان، تصریح کرد: آرمان بلند ما جانب مظلوم را گرفتن و در برابر ظالم شوریدن است.
صفارهرندی با اشاره به اینکه خواسته شهدا از ما حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: شهدا برای حفظ آرمان‌ها و از بین بردن کفر بر روی زمین تمام هستی خویش را در طبق اخلاص قرار دادند.
وی با بیان اینکه آرمان شهدا دفاع از اسلام و انقلاب بود، گفت: آرمان و خواسته شهدا این بود که توحید در عالم همه گیر شود و کفر از زمین رخت بر بندد.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در نبرد 8 سال دفاع مقدس امکانات برای دفاع از میهن با کمبودهایی مواجه بود، گفت: گاهی اوقات برای دفاع از میهن شهدا و رزمندگان با کمبودهایی برای دفاع از میهن مواجه بودند.
صفارهرندی گفت: تمام هدف شهدا این بود که کلمه حق باید برتر باشد و نام ایران اسلامی بر تارک آزادی دنیا بدرخشد.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به اینکه هم‌اکنون رژیم صهیونیستی تا چند سال پیش برای جمهوری اسلامی ایران در منطقه رجز می‌خواند، گفت: اسرائیل تا چند سال پیش در منطقه رجز می‌خواند اما مدتی که لال شده و زبانش بند آمده است.
به گزارش تسنيم: صفارهرندی با بیان اینکه قدرت موشکی حزب‌الله در لبنان غافلگیرکننده است، گفت: قدرت امروز حزب‌الله 60 برابر زمان جنگ 33 روزه است و سران رژیم صهیونیستی نیز به این قدرت واقف هستند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه جنگ‌طلب نبوده است، گفت: ایران هیچ‌گاه طالب جنگ و درگیری نبوده ولی برای دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای خود همیشه آماده است.
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به آرمان‌های شهدا افزود: از آرمان‌های شهدا ایستادگی در مقابل ظلم و زور بود و آنها برای اعتلای کلمه الله در روز زمین مجاهدت کردند.
صفارهرندی با بیان اینکه استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای ایجاد وحدت در جامعه لازم است، بیان کرد: کلام نایب امام زمان ضامن بقا و یکپارچگی ما است و تنها با تکیه بر این موضوع می‌توانیم وحدت بین اقشار جامعه را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه اجازه خودنمایی و ایجاد رخنه توسط جریان منافق داده نمی‌شود، گفت: برخی از وقایع تلخ سال 88 همچنان در اذهان مانده و تابلوی حماسه 9 دی باید با افتخار بلند شود.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه 9 دی باعث شد که اساس فتنه‌گران جمع شود، گفت: 9 دی تمام شدنی نیست ولی افرادی هستند که می‌خواهند اینگونه القا کنند که لزومی ندارد که به یادواره و سالگرد 9 دی پرداخت.
صفارهرندی با بیان اینکه سران فتنه هنوز برای کاری که انجام دادند حاضر به معذرت‌خواهی نشدند، گفت: این جریان را با جریان توبه حر مقایسه می‌کند؛ این در حالی است که حر راه را بر امام بست اما به امام بی‌احترامی نکرد و پشت او نماز خواند.
وی گفت: سران فتنه حتی حاضر به معذرت خواهی از این اتفاقات نشدند و با قلدری پای ماجرایی که به دروغ مطرح کرده بودند ایستاده‌اند.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری نیز کمک به دولت در راستای اجرای وظایف خویش است گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند همه باید کمک حال دولت باشند و دولت نیز برای کمک به مردم تلاش کنند.
صفارهرندی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در فراتر از مرزهای جغرافیایی منطقه قرار دارد، گفت: عزت ملت ایران در تمام دنیا پیچیده و صدای ما در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان شنیده می‌شود و ایران دیگر تنها نیست.
وی با بیان اینکه برخی از سایت‌ها و رسانه‌های مکتوب کشور در راستای توهین به مقدسات و هم‌نوایی با رسانه‌های بیگانه فعالیت می‌کنند، گفت: برخی از سایتها و رسانه‌های مکتوب طی روزهای گذشته مطالبی را منتشر کرده‌اند که در آن به ساحت رسول‌الله تولید شده و این کار با وقاهت تمام انجام شده است.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان این که تسامح و سفارش بزرگان برای این رسانه‌ها مطلوب نیست، گفت: چگونه است که این رسانه‌ها به مقدسات توهین می‌کنند و برخی بزرگان ما خواستار تسامح با این رسانه‌ها در توهین به مقدسات هستند.
صفارهرندی با بیان اینکه انتقاد از گران شدن کالا و برخی مشکلات برای مردم توسط برخی رسانه‌ها نباید باعث ناراحتی باشد، گفت: رسانه‌ای که یک کلمه انتقاد کرد نباید مورد غضب قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار