کد خبر: ۱۹۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 16 March 2016


سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز از آغاز عرضه میوه شب عید در 174غرفه ثابت و سیار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عبادالله کامکار اظهار داشت: در حال حاضر 700 تن سیب و 2 هزار 950 تن پرتقال مورد نیاز خریداری شده و از 25 اسفندماه تا 13 فروردین 95 به تدریج در 174 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: میوه‌های توزیعی از لحاظ کیفی از مطلوبیت بالایی برخوردار بوده با نظارت دقیقی که در خرید و همچنین انبارداری و هنگام فروش انجام می‌گیرد، جای هیچ نگرانی در این خصوص نیست.

سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز افزود: 174 محل جایگاه ثابت و سیار در سطح استان با نصب بنرهای تنظیم بازار میوه شب عید شهروندان استان البرز توزیع می‌شود.

کامکار گفت: در حال حاضر 700 تن سیب و 2 هزار 950 تن پرتقال که هر دو قلم به قیمت یک‌هزار و 950 تومان در جایگاه‌های عرضه میوه توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: اقلام مورد نیاز مهم استانی‌ها از 25 اسفندماه تا 13 فروردین 95 به تدریج در 174 غرفه به صورت همزمان عملیات توزیع صورت خواهد گرفت.

کامکار در پایان یادآوری کرد: بازرسین تا پایان توزیع نظارت و سرکشی کامل بر محل‌ها و نحوه عرضه میوه شب عید و سایر اقلام نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است شهروندان به آرم جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی در بنرهای نصب شده بر سر درب جایگاه‌های عرضه میوه دقت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار