کد خبر: ۲۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 10 April 2016

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی و فراگیری آیات قرآن در بین جوانان یکی از مهمترین مسائلی است که می‌توانیم در ستادهای نماز جمعه به آن توجه ویژه و اساسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان نماز جمعه در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: حضور جوانانی خلاق و خوش فکر برای برنامه‌های نماز جمعه مهم تلقی می‌شود و می‌توانیم در این مسیر و برای برگزار شدن بهتر و داشتن برنامه‌های حاشیه‌ای فرهنگی از حضور این جوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که برگزاری آیین نماز جمعه با استقبال بیشتری از سوی جوانان روبه‌رو شود.

امام جمعه ساوجبلاغ تأکید کرد: در این زمینه می‌توانیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حاشیه این آیین و استفاده از جوان خلاق زمینه حضور بیشتری از افراد را در این آیین‌ها فراهم کنیم.

ناطقی گفت: یکی از راهکارهای اساسی استفاده از آیات قرآن، الگوگیری علمی و کاربردی در زندگی و جامعه است.

وی تصریح کرد: در این زمینه با استفاده از قرآن می‌توانیم در زندگی بسیار درست‌ عمل کرده و به سمت تعالی پیش برویم.

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآنی و فراگیری آیات قرآن در بین جوانان یکی از مهمترین مسائلی است که می‌توانیم در ستادهای نماز جمعه به آن توجه ویژه و اساسی کرد.

ناطقی افزود: با فراگیری قرآن و عمل به آن می‌توانیم در کاهش و از بین رفتن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات بسیار مهمی را نیز انجام دهیم و نقش اساسی را در کاهش معضلات اجتماعی داشته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم از خادمان نماز جمعه در این شهرستان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار