کد خبر: ۲۴۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و به منظور برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت 61 پایگاه تابستانی در ناحیه سه کرج فعال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالکریم رستمی ظهر امروز در حاشیه بازدید برخی از این پایگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش در تابستان، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: آموزش‌ها در این کلاس‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای فرهنگی دانش‌آموزان را تأمین کرده و بتواند برای آینده آنان نیز کاربرد داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با اشاره به پایان سال تحصیلی و آغاز تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد: در این زمینه باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برای تابستان امسال 61 پایگاه اوقات فراغت در این ناحیه تعیین شده است که امیدواریم گامی مهم در رفع نیازهای دانش‌آموزان برای پر کردن اوقات فراغت باشد.

رستمی گفت: این پایگاه‌ها تا پایان تابستان فعال هستند و خدمات آموزشی،‌ تفریحی و علمی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال در 40 رشته آموزشی اوقات فراغت دانش‌آموزان پر می‌شود، افزود: ارائه آموزش‌هایی همچون علوم قرآنی، هنری، رایانه، رباتیک، فرهنگی، طراحی، خیاطی، درسی و مهارت‌های حرفه‌ای و ورزشی و برگزاری اردوهای مختلف و ... از مهمترین رشته‌هایی است که در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با اعلام اینکه سال گذشته 14 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تابستانی این ناحیه شرکت کردند، افزود: امیدواریم امسال با توسعه این آموزش‌ها دانش‌آموزان بیشتری در این پایگاه‌ها حضور یافته و از آموزش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار