کد خبر: ۲۵۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 01 July 2016


خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: فریاد اعتراض امت اسلام به جنایات رژیم اشغالگر قدس خاموش‌ شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.

امروز به دلیل حضور جمع کثیری از روزه‌داران در راهپیمایی روز جهانی قدس، نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ‌ باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: امروز شاهد بودیم که مردم مسلمان جهان و به‌ویژه مسلمانان روزه‌دار ایران اسلامی به صورت باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

حجت‌السلام والمسلمین محمدتقی ناطقی افزود: این حضور نشان می‌دهد که امت اسلام بابصیرت و آگاه هستند و راه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس، با قدرت ادامه دارد.

امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تدبیری زیبا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری فرمودند و با این تدبیر گامی بلند در جهت اتحاد و وحدت جهان اسلام در برابر زورگویان برداشته شد.

ناطقی گفت: امروز موج بیداری اسلامی تمام منطقه را فراگرفته و تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس، فریاد اعتراض امت اسلام خاموش نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمریکا را حامی اصلی صهیونیست‌ها و گروهک‌های تروریستی در منطقه توصیف کرد و گفت: سران کاخ سفید با حمایت از گروهک‌های منحرفی چون تکفیری‌ها و داعش به دنبال ایجاد درگیری مداوم در میان مسلمانان هستند.

امام جمعه ساوجبلاغ بیان داشت: آنها می‌خواهند با ایجاد اختلاف در جهان اسلام، امنیت رژیم منفور و جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کنند.

ناطقی افزود: جالب این است که سران کاخ سفید خود را حامی حقوق بشر توصیف کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی که به دنبال دفاع از مظلومان و بی‌پناهان جهان است را حامی تروریست‌ها می‌خواند.

وی تاکید کرد: البته این دروغ‌پراکنی‌ها در افکار عمومی جهان تاثیری ندارد و امروز همه می‌دانند که کدام دولت حامی تروریست است.

امام جمعه ساوجبلاغ در پایان از حضور گسترده و آگاهانه مردم شهیدپرور و بابصیرت این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار