همزمان با روز هواي پاك انجام شد
خط تولید فیلتر هوای پاک، همزمان با 29 دی ماه سالروز هوای پاک در اشتهارد راه‌اندازی و فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز كرد.
کد خبر: ۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 19 January 2015
به گزارش تابناك – البرز: در مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان البرز، خط تولید فیلتر هوای پاک در شهرستان اشتهارد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
در اين مراسم سید حمید طهایی استاندار البرز، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اشتهارد و جمعی از مدیران کل استان حضور داشتند. 
خط تولید فیلتر هوای پاک،  همزمان با 29 دی ماه سالروز هوای پاک در اشتهارد راه‌اندازی و فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز كرد.
استاندار البرز در مراسم افتتاح اين خط تولید راه‌اندازی مرکز فوق را حرکتی در راستای بهبود وضعیت آلاینده‌ها و ارتقاء سطح کیفی هوا دانست و گفت: صنایع استان با مجهز شدن به فیلتر هوای پاک نقش ویژه‌ای را در کاهش حجم آلاینده های زیست محیطی خواهند داشت.
طهايي افزود: صنایع استان میتوانند با استفاده از تجهیزات این مرکز، سطح آلایندگی ناشی از تولیدات صنعتی را کاهش داده و نقش موثری در بهبود فرایند کیفی هوا داشته باشند.
وی با اشاره به کارکرد فیلترهای تولیدی در این مرکز افزود: فیلتر هوای پاک تولید شده در این مرکز از این کارآیی و قابلیت برخوردار است که میتواند  هوای شیمیایی را به هوایی تمیز و عاری از آلایندگی مبدل سازد.
وي با بیان اینکه افتتاح این خط کار ارزنده‌ای در حوزه محیط زیست بشمار می‌رود و این واحد می‌تواند الگویی برای واحدهای صنعتی در استان باشد، تصریح کرد: صنایع استان از این پس می‌توانند با تجهیز به این فلیتر، با کمترین آلایندگی سطح تولیدات خود را ارتقاء ببخشند.
وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی کشور، خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، راه‌اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی نیز متأثر از وضعیت سخت اقتصادی کشور صورت گرفته که قابل تقدیر است.
طهایی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان به واحدهای صنعتی فعال در استان باید نهایت همکاری را داشته باشند، تصریح کرد: به هر روی  این واحدهای صنعتی در شرایط سخت اقتصادی ضمن ایجاد اشتغال در چرخه تولید کشور نقش آفرین هستند؛ از این رو دستگاه‌های اجرایی هم مکلف‌اند برای آنکه چرخ تولید این صنایع پر رونق تر بچرخد نسبت به نیازهای اساسی و ابتدایی واحدهای صنعتی نظیر، تأمین آب و برق و .. تلاش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار