پس از پيروزي برابر سايپاي البرز
باید از مسئولان هیئت فوتبال استان البرز و دست‌اندرکاران ورزش این استان به دلیل میزبانی خوب تشکر کنم و از هواداران حاضر در ورزشگاه نیز قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲ 04 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: امیر قلعه نویی عصر امروز پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سایپای البرز در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا باید یادی از اکبر کارگرجم کنم که جزو پیشکسوتان با اخلاق فوتبال ایران است و برای سلامتی وی دعا می‌کنیم.
وی ادامه داد: در اینجا لازم است از مسئولان وزارت ورزش که فضای ورزشگاه انقلاب را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده کردند،‌ تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: همچنین باید از مسئولان هیئت فوتبال استان البرز و دست‌اندرکاران ورزش این استان به دلیل میزبانی خوب تشکر کنم و از هواداران حاضر در ورزشگاه نیز قدردانی  می‌کنم.
قلعه‌نویی در ادامه در خصوص داور مسابقه عنوان کرد: علیرضا فغانی یکی از داوران خوب فوتبال ایران است که به دلیل حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا خسته بود،‌ اما قضاوت خوبی داشت.
وی به مسائل فنی مسابقه سایپا و استقلال اشاره کرد و متذکر شد: در این دیدار مالکیت توپ با سایپا بود، اما استقلال بر بازی مسلط بود و معتقدم که استقلال واقعی را امروز دیدیم.
سرمربی استقلال تهران بیان کرد: سایپا نیز موقعیت‌هایی داشت و در یک مورد توپ میداوودی به تیر دروازه برخورد کرد.
قلعه‌نویی عنوان داشت: در نیم فصل نخست لیگ برتر برخی‌ها ما را خیلی اذیت کردند و نمی‌خواستند استقلال با ترکیب کامل کارش را ادامه دهد و باید از بازیکنان استقلال تشکر کنم که امروز با تمام وجود بازی کردند.
وی با بیان اینکه مجید جلالی مربی اخلاق‌مدار فوتبال ایران است، گفت: بازی برابر سایپا سخت بود و اگر به قهرمانی برسیم، از امروز می‌گویم که یکی از دلایل اصلی قهرمانی ما، عبور از سد سایپا بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد اخراج جاسم کرار از بازی به دلیل اعتراض به داور مسابقه، بیان داشت: من از کرار گلایه دارم. او نباید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار