دستور مهم دادستان كرج
دادستان كرج اعلام كرد كه مديران استاني تنها زماني حق ورود به دادسراها و دادگاه‌ها را دارند كه پرونده‌اي از آنها در جريان بوده و به دستور مقام قضايي احضار شده باشند.
کد خبر: ۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 19 January 2015
به گزارش تابناك - البرز: حاجی ‌رضا شاکرمی با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش‌هاي آنها پاسخ داد.
وي در اين نشست مسائل مختلفي را مطرح كرد از جمله آنكه به صراحت گفت: اجازه نفوذ مديران دولتي و افراد صاحب قدرت در پرونده‌ها را نمي‌دهم.
دادستان كرج همچنين تاكيد كرد كه به تمام مديران كل استان البرز اعلام كرد،‌ مديران استاني زماني مي‌توانند در دادسراها و محاكم قضايي حضور يابند كه پرونده‌اي از آنها در جريان بوده و به دستور مقام قضايي احضار شده باشند.
شاكرمي تصريح كرد: بنابراين اگر يك مدير دولتي بدون دليل در دفتر قضات حضور يابد، دليل حضور وي بررسي و از او درباره تلاش براي ديدار قاضي پرسش مي‌شود.
دادستان كرج همچنين اعلام كرد كه از ابتداي سال جاري تاكنون 3 فقره اسيدپاشي در استان البرز گزارش شده كه در هيچ كدام از آنها زنان هدف قرار نگرفته‌اند.
يكي از خبرنگاران از وي درباره شايعات مربوط به وجود نيترات در آب كرج سوال كرد كه شاكرمي در پاسخ گفت: وضعیت نیترات موجود در آب کرج درحال حاضر خطرناک نیست ولی ما به مسئولان مربوطه هشدار داده‌ایم که اگر مقدار نیترات بیش از حد موجود شود ممکن است سلامت مردم به خطر بیفتد و در این صورت دستگاه قضا ناچار به ورود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار