کد خبر: ۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ 07 February 2015
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، گفت: ملت قهرمان و انقلابی ایران ، خواستار گفتمان صلح و دوستی و دوری از خشونت در جهان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، ˈمحمد تقی ایرانی ˈ در جمع مردم ماهدشت کرج ، با تبریک ایام مبارک دهه فجربه مردم انقلابی ایران، افزود: 36 سال پیش در شرایطی که ایسم ها و مکاتب بشری نتوانسته بودند نیازهای واقعی بشر را برآورده کنند، انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت های امام راحل (ره) و پشتیبانی ملت مسلمان ایران به پیروزی رسید.
وی اظهار داشت: درآن دوران ، ملت ایران فریاد آزادی خواهی سرداد و آرمان های الهی خود را بر اساس مبانی دین مقدس اسلام و بازگشت دنیا به دین و معنویت پایه گذاری کرد.
ایرانی در ادامه با اشاره به اینکه اقتداروعزت ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده، اضافه کرد: 36 سال از آغاز حرکت انقلاب اسلامی گذشته است و دنیا در این مدت، شاهد حضور و وفاداری مردم ایران و مقاومت، ایثار و شهادت آنان درعرصه های مختلف است تا عزت، عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات شود.
وی گفت: در این 36 سال ما ملت ایران، با ایستادگی و ایثار، توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته ایم و استکبار و صهیونیسم بین المللی را از رسیدن به آرزوی دیرینه خود که کاهش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیاست، بی نصیب کرده ایم.
فرماندارکرج به استقلال ایران اسلامی اشاره کرده و افزود: کشوری که قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی حتی نمی توانست امور خود را اداره کند و جیره خوار استکبار جهانی بود، امروز نه تنها روی پای خود ایستاده است، بلکه طلایه دارمعنویت و مهدویت است.
ایرانی گفت: ما ملت ایران امروز برای دفاع از کیان بشر احساس مسوولیت می کنیم و در دفاع از مظلومان جهان با اقتدار ایستاده ایم.
فرماندار ویژه کرج، درادامه به اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: ملت انقلابی ایران، خواستار گفتمان صلح و دوستی و دوری از خشونت در جهان است و این به خوبی درعملکرد تیم مذاکره کننده در موضوع هسته ای مشهود است، اما هرجا که تلاش ها می خواهد به نتیجه ای برسد ، صهیونیسم بین المللی با همکاری اعراب مرتجع سنگ اندازی های خود را آغاز می کنند.
وی افزود: خوشبختانه ملت بصیر ایران نسبت به این توطئه ها هوشیار و آگاه است و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با صبوری و ایثار ، مقاومت کرد، اکنون نیز اجازه نمی دهد دشمنان به مقاصد پلید خود دست پیدا کنند.
ایرانی، در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: این پیام جوانان غرب را مراجعه مستقیم به قرآن و کلام وحی دعوت می کند، سیره پیامبر اسلام(ص) برای درک اسلام است که این پیام موج اسلام هراسی دشمنان را خنثی کرد ،همه آزادگان جهان و دینداران آگاه ، مضمون این پیام را درک کرده و بر خلاف آنچه دشمنان می خواستند اسلام ، عزیز تر از قبل در میان جهانیان گسترده شد.
وی اظهارداشت: امروز، ملت های آزاده، استقلال و آزادی خود را از پیام های رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران پیدا می کنند و این افتخارعظیمی برای ملت ماست.
ایرانی همچنین به تفاوت های توسعه در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرده و گفت: امروز روستاهای کشور از امکاناتی مانند آب ، برق ، راه ، بهداشت و درمان و آموزش برخوردارند اما قبل از انقلاب اسلامی تفاوت در امکانات شهرها و روستاها باعث بروز شکاف عمیق بین رفاه روستائیان وشهرنشین ها شده بود.
وی اضافه کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 142 پروژه عمرانی در کرج آماده بهره برداری شد که 54 پروژه مربوط به شهر کرج و88 پروژه در سایرمناطق این شهرستان است.
وی هزینه بهره برداری از این پروژه ها را بالغ بر دوهزار و 700 میلیارد ریال عنوان کرد .
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، کاهش تورم از 40 درصد به 16 درصد را از تلاشهای دولت تدبیر و امید دانسته و از افرادی که نیاز به دریافت یارانه ندارند خواست که انصراف بدهند چراکه دولت مصمم است خدمت به محرومین را افزایش دهد و افرادی که بالای دو و نیم میلیون تومان درآمد دارند بزودی از فهرست یارانه بگیران حذف خواهند شد.
ایرانی، در پایان به حضور و مشارکت آگاهانه ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و از همه اقشار مردم خواست با حضور گسترده در این راهپیمایی ،بار دیگر اتحاد و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار