کد خبر: ۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳ 08 February 2015

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از افتتاح و بهره‌برداری 7 پروژه فضای سبز در این کلانشهر خبر داد.
به گزارش فارس عباس زارع گفت: توسعه سرانه‌های فضای سبز در مناطق مختلف و ارتقای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف این سازمان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق به سمت توسعه فضاهای سبز و رسیدن به استانداردها در این حوزه پیش برویم، تأکید کرد: توجه به رشد سرانه‌های فضاهای سبز در نقاط محروم از مهم‌ترین اولویت‌ها است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج خاطرنشان کرد: رشد جمعیت در کلانشهر کرج می‌طلبد تا خدمات‌رسانی‌ها در این حوزه نیز متناسب با جمعیت باشد لذا تلاش خواهیم کرد که این مهم هر چه سریع‌تر به تحقق بپیوندد.
زارع به بهره‌برداری از این تعداد پروژه اشاره کرد و ادامه داد: برای احداث این هفت پروژه فضاهای سبز اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: در این راستا پروژه جنگل‌کاری اراضی شمال غرب کرج نیز آغاز خواهد شد.
به گفته این مسئول، پروژه بازسازی و بهسازی پارک شهید چمران، آغاز پروژه جنگل‌کاری اراضی شمال غرب کرج (کمربند سبز)، پروژه بازسازی و بهسازی فاز یک پروژه پارک جنگلی جهان‌نما، پروژه مجموعه ورزشی شهید چمران، شبکه آب خام قنات ترقی و انتقال آن به مناطق مختلف، بوستان کسری و پارک حاشیه‌ای ورزشگاه انقلاب کرج از جمله طرح‌های قابل افتتاح است.
زارع خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها فردا طی مراسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار