کد خبر: ۳۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 20 May 2015
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از تخصیص اعتبار ویژه دولت برای اتمام پروژه شهید همت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید برخی از طرح‌ها و پروژه‌های ملی در استان البرز اظهار کرد: در اولین تخصیص‌های عمرانی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص ویژه‌ای جهت اتمام قطعات 2 و 3 پروژه شهید همت خواهیم داشت.

وی در بازدید از دو قطعه 2 و 3 پروژه همت که به جاده چالوس متصل می‌شود، بیان داشت: استان البرز یکی از استان‌هایی است که شاهراه ارتباطی شمال و غرب کشور را به پایتخت متصل می‌کند که باید برای رفع معضل ترافیک در این استان به خصوص اتوبان تهران ـ کرج دولت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت خاصی که دولت نسبت به این پروژه ملی دارد باید کارشناسانه‌تر نسبت به اتمام این پروژه تصمیم گرفت تا هموطنان برای عبور از این محور بدون ترافیک به راه خود ادامه دهند.

نوبخت افزود: به همین منظور اولین تخصیص‌های عمرانی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص ویژه‌ای جهت اتمام قطعات 2 و 3 پروژه شهید همت خواهم داشت.

وی در پایان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران پروژه شهید همت از مسئولان استان البرز و پیمانکار پروژه خواست تا عزم خود جهت به اتمام رسیدن این پروژه ملی به کار گیرند.

در این بازدید استاندار البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار