مدیر رده‌بالای جدید میتسوبیشی برنامه‌های مفصلی برای آینده‌ی این کمپانی داشته و بدین ترتیب احتمال دارد یک سدان و پیکاپ جدید را به بازار خودروی آمریکا عرضه کند.
کد خبر: ۴۱۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 04 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال میتسوبیشی با پیوستن به اتحاد رنو-نیسان و یافتن جانی تازه انتظار دارد تا به سود یک سال کامل بازگردد. این موضوع یک بازگشت دراماتیک از پیش‌بینی‌های داخلی شرکت در گذشته خواهد بود.


تروور مان رئیس جدید میتسوبیشی در گفت‌وگو با اتوموتیونیوز گفته که بازارهای خودرویی آمریکا و چین و شرق آسیا، مناطق کلیدی برای احیای کمپانی بوده و او به خوبی از افزایش انعطاف‌پذیری میتسوبیشی پس از شراکت با رنو و نیسان آگاه است.


طبق گفته‌های مان، ساخت یک پیکاپ بر پایه‌ی پلتفرم نیسان و عرضه‌ی آن امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین احتمال ساخت سدانی جدید (مخصوصاً پس از عدم تولید دوباره‌ی لنسر) وجود دارد.
مان گفت:

این چیزی است که ما باید به آن نگاه کنیم. همان‌گونه که جلو می‌رویم و شروع به استفاده از پلتفرم‌های مشترک می‌کنیم، پلتفرم پیکاپ اتحاد رنو و نیسان می‌تواند کاملاً مناسب ما باشد.

پیش از این میتسوبیشی پیکاپی را در بازارهای استرالیا و ژاپن و با نام تریتون عرضه کرده است. تولید مدلی مشابه در آمریکا می‌تواند یک حرکت مناسب برای این برند باشد.

Mitsubishi-Badge
ورای ظرفیت موجود برای تولید این دو خودرو، مان پیشنهاد کرده که این کمپانی می‌تواند تولید دوباره‌ی خودرو در آمریکا شروع کند. میتسوبیشی سال گذشته تنها کارخانه‌ی خود در این منطقه را تعطیل کرده است.
او گفت:

یکی از چیزهایی که ما باید به آن نگاه کنیم صنعتی‌سازی است. ما دیگر تأسیساتی در آمریکا نداریم. بنابراین شاید از ظرفیت تولید نیسان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار