کد خبر: ۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 27 June 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: 16 مرکز نیکوکاری در سطح استان البرز با محوریت مساجد فعالیت دارند.
علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه  16 مرکز نیکوکاری در سطح استان البرز با محوریت مساجد فعالیت دارند، اظهار داشت: در این راستا نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به مساجد تحویل دهند تا از این طریق به دست ایتام و نیازمندان برسد.
وی ادامه داد: البته دفاتر کمیته امداد استان البرز در طول ماه مبارک رمضان نیز پذیرای کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران و خیرین هستند.
این مسئول در ادامه سخنان خود از برگزاری جشن رمضان در تمام شهرهای استان البرز خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشن رمضان امسال در قالب جشن گلریزان و به مدت 8 شب در شهرهای کرج، اشتهارد، هشتگرد، نظرآباد، مشکین دشت، گلشهر و طالقان استان البرز برگزار می‌شود.
سالارکیا بیان داشت: با توجه به همکاری بیش از 50 موسسه خیریه استان البرز با این نهاد و بر اساس تفاهمنامه‌هایی که با این موسسات منعقد شده است، کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام و کمک‌ها‌ی خود را با مشارکت این موسسات در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.
این مسئول یادآور شد: مرکز نیکوکاری اصلی استان البرز در شهرستان کرج ـ خیابان شهید بهشتی ـ روبه‌روی خیابان آبان مشغول به فعالیت است و در این مکان به دلیل داشتن موقعیت مکانی مطلوب، بازارچه فروش تولیدات خودکفایی مددجویان تحت پوشش نیز دایر شده است.
وی با بیان اینکه در این مکان ثبت نام از طرح‌های فقرزدایی این نهاد مقدس انجام می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز شناسنامه ویژه ایتام، طرح محسنین و شناسنامه بیماران صعب العلاج برای جذب کمک‌های مردمی و خیرین در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار