کد خبر: ۵۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰ 11 July 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین که سال‌ها است در چنگال ایادی رژیم ستمگر صهیونیستی هستند مهمترین وظیفه مسلمانان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمد صالحی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور میلیون‌ها مسلمان در مراسم راهپیمایی روز قدس بار دیگر رژیم اشغالگر قدس و حامیانش را رسوا کرد و به جهان نشان داد که نابودی این رژیم نزدیک است.

وی ادامه داد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین که سال‌هاست در چنگال ایادی رژیم ستمگر صهیونیستی گرفتار مانده‌اند، وظیفه‌ای بر دوش یکایک مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان است تا گروه‌های مقاومت فلسطینی انگیزه و توان خود برای ایستادگی در برابر تجاوزگری‌ها را حفظ کنند و پیوسته برای آزادی نخستین قبله‌گاه مسلمانان بکوشند.

این مسئول بیان داشت: آمریکای جنایتکار به رغم سر دادن شعارهای دفاع از حقوق بشر و احترام دروغین به آزادی بیان اما همواره در کنار همپیمان صهیونیست خود یعنی اسراییل ایستاده است و دنیا دیگر تحمل این نیرنگ‌ها و تزویر را ندارد.

صالحی ادامه داد: امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست در سایه سکوت تلخ و معنادار سازمان‌های بین‌المللی از کودک‌کشی گرفته تا قتل و غارت زنان و سالمندان بیگناه را در دستور کار دارند و به نسل‌کشی و قتل عام گسترده روی آورده‌اند که این جنایت به مراتب فجیع‌تر از بمباران اتمی شهرهای ژاپن از سوی آمریکا است.

وی با تأکید بر اینکه چشم رسانه‌های غربی امروز بار دیگر  مشت‌های گره کرده ملت ایران را نظاره‌گر شده است، ‌گفت: بی‌شک راهپیمایی امسال روز جهانی قدس با توجه به مسایل منطقه‌ای و جهانی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شده است و سران کاخ سفید و رژیم جعلی اسراییل بدون استفاده از رسانه‌ها، نیز قادر به شنیدن شعارهای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همچنین مشاهد خروش امت اسلامی علیه جرثومه فساد و استکبار جهانی خواهند بود و حساب کار به خوبی دستشان می‌آید.

وی حضور پرشور مردم کرج را نیز در این راهپیمایی باشکوه مهم خواند و گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان بار دیگر با ولایتمداری و با مشت‌های گره کرده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار