کد خبر: ۶۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 29 July 2015
فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد و شهرک صنعتی نظرآباد 2 در اولویت است.
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، حجت الله صادقی با اشاره به جاذبه شهرستان نظرآباد برای حضور سرمایه‌گذاران و استقرار صنایع اظهار داشت: آب و هوای مناسب، امکانات طبیعی و زیرساخت‌های موجود در شهرک صنعتی نظرآباد، زمینه استقبال سرمایه‌گذاران را برای ورود به شهرستان نظرآباد فراهم آورده است.

وی افزود: وجود نیروگاه برق خصوصی و تصفیه‌خانه مجهز فاضلاب در شهرک صنعتی نظرآباد نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این شهرک است.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم توسعه شهرک صنعتی و تعیین تکلیف دو شهرک صنعتی مصوب گفت: برای راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد و شهرک صنعتی نظرآباد 2 پیگیری جدی داریم.

صادقی به اقدام موثر برای استفاده بهینه از منابع و زمین‌های صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: رفع موانع و تسریع در واگذاری زمین به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران و خلع ید و آزادسازی زمین‌هایی که زمان مشخص شده در قرارداد برای احداث واحد صنعتی در آنها سپری شده است از برنامه‌های مهم مدیریت شهرستان است.

وی در ادامه تاکید کرد: ایجاد فضای سبز مناسب در شهرک‌های صنعتی و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی پدافند غیرعامل، در پویایی صنعت نقش موثر دارد.

فرماندار نظرآباد در پایان از ایجاد اشتغال برای مردم شهرستان و توسعه همه جانبه بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات به عنوان دغدغه اصلی دولت در شهرستان یاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار