جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج گفت: با تلاش ماموران کلانتری 25 محمدشهر اعضای باند سرقت از مشتریان بانک‌ها دستگیر و به 36 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴ 10 September 2015
حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وجوه نقد و اشیای باارزش از داخل خودروها در منطقه محمدشهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمد‌شهر قرار گرفت.
وی ادامه داد: بلافاصله دو تیم عملیاتی به محل‌های وقوع سرقت که اغلب در حوالی بانک‌ها و یا دستگاه‌های خودپرداز بود اعزام شده و به صورت نامحسوس تمامی مناطقی را که احتمال حضور سارقان در  آنجا می‌رفت تحت کنترل قرار دادند تا اینکه دو دستگاه موتورسیکلت با چهار نفر راکب را مشاهده کردند که در حال گشت‌زنی در اطراف شعب یکی از بانک‌ها می‌باشند.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: پس از دقایقی تحت نظر قرار دادن راکبان موتورسیکلت، ماموران متوجه شدند که آنها به صورت نوبتی داخل بانک شده و رفت و آمد مشتریان را تحت نظر قرار می‌دهند.
فیروزخواه ادامه داد: با توجه به اینکه به احتمال قوی راکبان موتورسیکلت همان افراد سارق باشند بانک مورد نظر را تحت محاصره قرار داده و در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند ضمن اینکه با انتقال متهمان به کلانتری و استعلام از پلاک موتور سیکلت مشخص شد پلاک مذکور جعلی می‌باشد.
وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اقرار کردند که تاکنون به همین شیوه اقدام به 36 فقره سرقت وجوه بانکی از مشتریان بانک‌ها کرده‌اند که ارزش ریالی وجوه سرقتی 200 میلیون ریال برآورد شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج در پایان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد 11 دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.
گفتنی است، تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار