کد خبر: ۱۳۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 16 November 2015

کلنگ ساختمان جدید مرکز علمی – کاربردی قطعه سازان «میثاق» زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، عقیل احمدی درمراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید مرکز علمی کاربردی میثاق سیمین دشت اظهار کرد: درحال حاضر این مرکز علمی کاربردی 700 دانشجو در مقاطه کاردانی و کارشناسی دارد.

وی خاطرنشان کرد:60 درصد دانشجویان ایران مرکز دررشته‌های فنی تحصیل می‌کنند و اکثرآنها در واحدهای صنعتی شهرک سیمین دشت مشغول به کار هستند.

احمدی افزود: با توجه به این که شهرک صنعتی سیمین دشت بیش از 180 واحد تولیدی را درخود جای داده و اکثر شاغلان این واحدها نیازبه ارتقای دانش و مهارت دارند تصمیم به احداث ساختمان جدید مرکز علمی کابردی میثاق گرفته شد .

وی ادامه داد: با اتمام فرایند ساخت این مرکز، امکان تحصیل بیش از هزارو 700 دانشجو درساختمان جدید فراهم می‌شود.

احمدی توضیح داد:‌ درحال حاضر این مرکز 250 پیش ثبت نامی دارد که به دلیل برخی محدودیت‌های رشته‌ای و امکاناتی از ثبت نام آنها معذور هستیم.

وی ابراز کرد: برای این که ثبت نام این علاقه مندان به تحصیل انجام شود باید دو رشته در مقطع کاردانی و سه رشته در مقطع کارشناسی به این مرکز اضافه شود.

وی گفت: دانشجویان این مرکز با ارتقای دانش و مهارت‌های خود نقش به سزایی در پیوند علم و عمل دارند.

گفتنی است ساختمان جدید مرکز علمی کاربردی میثاق در زمینی به وسعت سه هزارو 800 متر و با زیربنای سه هزار و 275 متر با اعتبار بالغ بر ده میلیارد تومان ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار