کد خبر: ۱۶۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


دبیر کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با تاکید بر اینکه نمایشگاه توانمندی و ارائه فرهنگ جوامع روستایی و عشایری در استان البرز برپا می‌شود، گفت: استان البرز در این بخش از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی نقدی در جلسه کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سازمان جهادکشاورزی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌های خوبی در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش عشایری و روستایی در نظر گرفته گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان به صورت مجزا برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: به‌طور قطع اقشار روستایی و عشایری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری داشتند.

دبیر کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با اشاره به اینکه در دهه فجر شاهد برپایی نمایشگاه توانمندی و ارائه فرهنگ جوامع روستایی و عشایری در استان البرز هستیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های روستانشینان و عشایر استان در شهرستان‌های مختلف استان البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بخش جانمایی به‌منظور برپایی این نمایشگاه باید برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گیرد، تصریح کرد: کاروانسرای شاه‌عباسی یکی از مکان‌هایی است که به منظور برگزاری این نمایشگاه پیشنهاد داده شده است.

مدیر امور عشایری جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در سطح روستاهای استان البرز انجام می‌شود، افزود: در این ایام در مراسمی از مقام شهدای روستایی و عشایری نیز تقدیر به عمل می‌آید.

نقدی با اشاره به اینکه انجام تمام برنامه‌های مذکور به همکاری و مساعدت همگانی تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد، یادآور شد: برپایی سیاه‌ چادرهای عشایری و توزیع کتاب در مناطق روستایی و عشایری از جمله اقداماتی است که در این ایام به واسطه همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار