کد خبر: ۲۰۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 30 March 2016

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ از اجرای موفق طرح آرامش بهاری ویژه نوروز 95 در 21 امامزاده شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

حجت الاسلام محسن سراغی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این طرح با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی من جمله تحویل سال نو ، برپایی سفره های هفت سین معنوی و باستانی، اجرای خیمه های معرفتی، برپایی مراسم سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ، برپایی جشن میلاد حضرت زهرا (س) ، برپایی مراسم روز جمهوری اسلامی، پذیرایی از مسافران نوروزی بالاخص در روز طبیعت و دعوت از مبلغان اعزامی از قم که از 28 اسفند 94 آغاز و تا 14 فروردین 95 ادامه دارد.

سراغی افزود: در راستای اجرای موفق این طرح ، ادارات اجرایی ساری،قزوین،شهریار،ساوجبلاغ و گرگان آستان مقدس امامزادگان محمدعابد و عبدالله و آمنه خاتون اراک و یاسر و ناصر مشهد از سوی سازمان مرکزی اوقاف مورد تقدیر قرار گرفت و از تعدادی از دست اندرکاران تقدیر شد.

وی در ادامه از اولین وقف سال 95 خبر داد واظهار داشت:در سال جدید به لطف خدا یک قطعه زمین به مساحت 1580 مترمربع مشتمل بر یکباب ساختمان گاوداری تحت پلاک 77 اصلی واقع در روستای قاسم آباد ساوجبلاغ استان البرز به ارزش 5 میلیارد ریال و با نیت مباحث قرآنی و کمک به ایتام وقف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار