کد خبر: ۲۰۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 01 April 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری البرز از ثبت 24 میلیون و 710 هزار و 289 تردد در جاده های این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز گذشته خبرداد.

قاسم باقری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: میزان تردد در محورهای مواصلاتی مختلف استان البرز در این مدت نسبت به زمان مشابه سال گذشته 1.6 درصد افزایش نشان می دهد.

وی به تشریح تعداد ترددهای انجام شده در محورهای مختلف پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته در آزاد راه کرج- تهران و بالعکس 254 هزار و 282 تردد که نسبت به روز مشابه در سال گذشته 4.6 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین میزان ترددهای انجام شده در آزاد راه کرج- قزوین و بالعکس که نسبت به روز مشابه سال گذشته 4.6 درصد رشد داشته، 118 هزار و 598 تردد ثبت شده است.

باقری تعداد ترددهای انجام شده در محور کرج- چالوس و بالعکس را در روز پنج شنبه سه هزار و 174 تردد عنوان کرد و اضافه کرد: این میزان تردد نسبت به روز مشابه در سال پیش، 23.1 درصد کاهش نشان می دهد.

وی در پایان افزود: در مجموع در گذشته یک میلیون و 454 هزار و 415 تردد در جاده های مختلف استان البرز انجام شده است.

استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار