کد خبر: ۲۱۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


رییس هیئت ورزش های رزمی استان البرز از حضور تیم ۱۹ نفره این استان در المپیک هنرهای رزمی ۲۰۱۶ روسیه خبر داد.

علی مهین ترابی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۱۳ هزار ورزشکار در رشته های مختلف رزمی و از تاریخ ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر سن پطرزبورگ برگزار می شود.

وی افزود: در این رقابت ها استان البرز در رشته های ورزشی فول کنتاکت، تای بوکس، سمی کنتاکت و هنرهای فردی نماینده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان های مختلف کشور به شکل مجزا تیم هایی را به این رقابت ها اعزام می کنند گفت: المپیک هنرهای رزمی روسیه در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش های رزمی استان البرز تصریح کرد: اردوی آماده سازی تیم منتخب البرز در سالن ورزشی شهید بابایی شهرداری کرج در حال برگزاری است و تا زمان اعزام تیم در روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی به اعضای کادر فنی اعزامی اشاره کرد و گفت: خودم به عنوان سرمربی وسرپرست تیم را همراهی می کنم ضمن آنکه جمشید هرمزی، سیدرضا سیدیان و حمیدرضا قلی پور به عنوان مربی در کنار ورزشکاران حضور خواهند داشت.

مهین ترابی خاطرنشان کرد: مسابقات المپیک هنرهای رزمی با حضور برترین های جهان در رشته های متنوع برگزار می شود و براساس اعلام کمیته برگزاری فضاهای در نظر گرفته شده برای این رویداد مهم ۴۲ سالن ورزشی است.

وی در پایان گفت: تجربه حضور در این مسابقات را در سال های قبل داریم و با توجه به آمادگی نفرات تیم امیدواریم با دست پر و کسب مدال های رنگارنگ به استان بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار