کد خبر: ۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵ 04 February 2015

دادستان کرج گفت: ازابتدای سال تا کنون هیچ پرونده‌ای درخصوص سرقت مسلحانه به مقامات قضایی ارجاع داده نشده است.
حاجی رضاشاکرمی، اظهارکرد: اراضی ملی بیت‌المال است و قانون با کسانی که با زیاده‌خواهی قصد تعرض به این راضی را دارند، برخورد می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه براین مراجع قضایی با برخی افراد سودجو که با تغییر کاربری باغات و اراضی  کشاورزی پول‌های میلیاردی به جیب می‌زنند نیز برخورد می‌کند.
به گزارش ايسنا شاکرمی افزود: درحال حاضربیش از 300 پرونده در مراجع قضایی استان درخصوص تغییر اراضی کشاورزی تشکیل و درحال بررسی است.
وی ادامه داد: مراجع قانونی  به هیچ وجه با متعارضان اراضی ملی کنار نمی‌آیند و تا حقوق عمومی مردم را احقاق نکنند دست بردارنیستند .
دادستان کرج دربخش دیگری از صحبت‌های خود به کاهش محسوس جرایم خشن مانند قتل عمد وچاقوکشی در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به واسطه فرهنگ سازی رسانه‌ها، افزایش آگاهی مردم و خدمات رسانی مناسب پلیس شاهد کاهش پرونده‌های مربوط به جرایم خشن در سال جاری بوده‌ایم .
شاکرمی تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون هیچ موردی از سرقت مسلحانه در استان اتفاق نیفتاده و هیچ پرونده‌ای دراین خصوص تشکیل نشده است .
وی درخصوص ادم ربایی نیز افزود: از ابتدای سال تا کنون سه فقره آدم‌ربایی دراستان اتفاق افتاده که مجرمان در کوتاهترین مدت دستگیر و حکم آنان نیز صادر شد.
این مسوول در پایان گفت: بیشتر پرونده‌های ادم ربایی به  اختلافات مالی مربوط می شود و فرد طلبکار برای ترساندن بدهکار چند ساعتی اورا گرفته و نزد خود نگه می‌دارد تا شاید بتواند از این طریق پول خود را وصول کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار