کد خبر: ۳۱۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 18 October 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از حمایت از یک هزار کودک البرزی در اجرای طرح مقابله با سوءتغذیه خبر داد.

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کودکان آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند و اگر مشکلات و نیازهای آنها بر طرف نشود، نمی‌توانند در آینده افراد مفیدی برای جامعه خود باشند.

وی افزود: به همین دلیل کمیته امداد تمرکز ویژه‌ای در راستای حمایت از کودکان و خردسالان نیازمند داشته و شاهد بوده‌ایم که طرح‌های بسیار خوبی در این حوزه طی سال‌های اخیر اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز تصریح کرد: طرح‌هایی چون اکرام ایتام و یا طرح محسنین تنها با هدف حمایت از کودکان و خردسالان نیازمند و محروم جامعه اجرا می‌شود که خوشبختانه مردم خیر و انسان‌دوست کشورمان نیز از این طرح‌ها حمایت می‌کنند.

سالارکیا گفت: در حال حاضر اکثر ایتام نیازمند استان البرز و همچنین کودکان نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایتی، از یک و یا حتی چند حامی برخوردار هستند.

وی بیان داشت: یکی دیگر از طرح‌های خوبی که در دست اجرا داریم، مربوط به حمایت از خردسالان و کودکان خانواده‌های محرومی است که از سوء تغذیه رنج می‌برند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: به طور قطع اگر در این سنین که از سوی پزشکان و افراد متخصص به عنوان سن رشد یاد می‌شود، مواد غذایی ضروری به بدن نرسد، افراد در سنین جوانی و بزرگ‌سالی با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

سالارکیا ادامه داد: از سوی دیگر در تعالیم دین مبین اسلام نیز تاکید ویژه‌ای بر حمایت از کودکان بی‌بضاعت و مستمند شده است و انتظار داریم مردم خیر و انسان‌دوست در اجرای طرح مقابله با سوءتغذیه کودکان نیازمند البرز به کمک کمیته امداد بیایند.

وی اظهار داشت: طی 6 ماه نخست سال جاری یک هزار کودک و خردسال نیازمند تحت پوشش امداد در استان البرز از این طرح استفاده کرده و در مجموع بیش از 5 میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز در پایان تصریح کرد: به طور قطع در صورت حمایت مردم از اجرای طرح مقابله با سوءتغذیه کودکان نیازمند، در آینده می‌توانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار