کد خبر: ۳۱۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 20 October 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر ضرورت حفظ منابع طبیعی تأکید کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی با مشارکت مردم و اجرای طرح‌های مختلف امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در کارگروه استانی در حوضه آبخیزداری اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای حفظ منابع طبیعی در استان البرز انجام شده است، گشت‌های 48 ساعته شبانه‌روزی طرح کنترل دام در مراتع کرج و طالقان است.

وی ادامه داد: پروژه کنترل دام در سطح استان البرز نیز یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط نیروهای یگان حفاظت ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های کرج و طالقان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تاکنون 3هزار و 450 رأس دام عبوری از مراتع شهرستان کرج خارج و تحویل نیروهای یگان حفاظت شهرستان طالقان شده است‌،‌ تأکید کرد: طی دو روز گذشته در مراتع بخش کندوان، آزادبر (شهرستان کرج) و عسلک (شهرستان طالقان) از مراتع مذکور شمارش و کلیه دام‌ها از مراتع تحت تصرف شهرستان کرج خارج و تحویل نیروهای یگان در مراتع بخش طالقان شد.

معصومی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح، پایلوت اجرای طرح مدیریت جامع حوضه آبخیز در استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: این طرح به صورت آزمایشی در طالقان اجرا شده است.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح جامع را مدیریت حوضه آبخیز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار