در مراسم رونمایی از سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری البرز
استاندار البرز گفت: عمده توجه و تمرکز باید در زمینه مباحث اقتصادی، جذب سرمایه، افزایش تولید و استفاده از امکانات موجود باشد تا به دنبال آن رونق اقتصادی در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 29 May 2015
سید حمید طهایی ظهر در مراسم رونمایی از سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری حلقه واسط بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران است.
وی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در این راستا اظهار کرد: این سامانه می‌تواند در خدمت بخش خصوصی و مردم و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
این مسئول افزود: این سامانه با استفاده از علم و دانش روز و بهره‌برداری از استعدادهای موجود و سرمایه‌های نوین و اشتغال‌های جدید با کسب دانش فنی به منظور ایجاد شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری و توسعه استان می‌تواند بسیار موثر باشد.
استاندار البرز گفت: عمده توجه و تمرکز باید در زمینه مباحث اقتصادی، جذب سرمایه، افزایش تولید و استفاده از امکانات موجود باشد تا به دنبال آن رونق اقتصادی در استان ایجاد شود.
طهایی گفت: با توجه به آمار واحدهای تولیدی بیش از 3 هزار و 300 واحد در استان البرز، چنانچه در این زمینه به تولید انبوه برسند، علاوه بر افزایش آمار اشتغال و تقویت بخش تولید، یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی نیز اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه باید زمینه کار و جذب سرمایه‌گذار و به دنبال آن حمایت و پشتیبانی در استان البرز فراهم شود، گفت: هرگونه قول و قراری در این سامانه باید تعهدی قاطع محسوب شود.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: با همکاری همه ‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی اهداف توسعه‌ای در زمینه اشتغال و جذب سرمایه‌گذار محقق می‌شود.
وی اظهار کرد: تنها یک سازمان متولی این کار نیست و باید سایر دستگاه‌ها از جمله اتاق بازرگانی، انجمن‌ها و صنعت‌گران و بخش خصوصی در این زمینه فعالیت داشته و حول این محور بچرخند و کار را پیش ببرند تا این سامانه به عنوان حلقه وصلی میان تولید و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در استان موفق عمل کند.
طهایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فضای جهانی، کشور با اقبال مواجه شده است، شرکت‌های مختلف در سال جاری و سال گذشته برای سرمایه‌گذاری، مشارکت و انتقال تکنولوژی اعلام آمادگی کرده‌اند که باید از این ظرفیت بهره‌مند شویم.
استاندار البرز افزود: البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت از استعدادهای فراوانی برخوردار است که باید از آن در جهت سرمایه‌گذاری در استان بهره‌ برد و به دنبال راه‌اندازی سایت رونق اقتصادی و اجتماعی را در بر خواهد داشت.
گفتنی است؛ در این سایت اطلاعات کلی در تمامی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این استان جهت دسترسی آسان سرمایه‌گذاران وجود دارد و این سایت از دیدگاه سرمایه‌گذاران طراحی شده و طراحی آن بر مبنای تولیدات استان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار