نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه سنگر فرهنگی انقلاب باید در مدارس کشور تقویت شود، گفت: استفاده از جوانان ولایتمدار و مومن در این سنگر می‌تواند اهداف ما در این خصوص را اجرایی کند.
کد خبر: ۷۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 04 August 2015

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری ظهر امروز در نشست با دانش‌آموزان و مربیان استان البرز اظهار داشت: سوق دادن جوانان و نوجوانان به کلام‌الله قرآن مجید و آشنا کردن آنان با مفاهیم قرآنی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سنگر فرهنگی انقلاب باید در مدارس کشور تقویت شود، افزود: استفاده از جوانان ولایتمدار و مومن در این سنگر می‌تواند اهداف ما در این خصوص را اجرایی کند.

نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور ادامه داد: نقش قرآن باید در زندگی بسیار شفاف و پررنگ باشد لذا می توانیم در جلسات تلاوت قرآن کریم را همراه با ترجمه نیز قرائت کنیم.

وی با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی بر پایه قرآن راه‌اندازی شده است،‌ افزود: این مهم باید مورد توجه همه مسئولان واقع شود.

حاج علی اکبری بیان داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اساسی امروز شاهد حضور بسیار بالای دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی و اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این انجمن‌ها کمبود اعتبارات است بیان داشت: البته با توجه به شرایط اقتصادی لازم است که با همین میزان اعتبارات سر کنیم تا با همین اعتبارات برنامه‌ریزی‌های دقیق را داشته باشیم.

این مسئول بر رونق انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی تأکید کرد و گفت: البته تحقق این مهم نیازمند تخصیص اعتبارات است.

حاج‌ علی‌اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انجمن‌های اسلامی گفت: تمامی فعالان در این انجمن‌ها در بخش اخلاق و ادب و روحیه بسیار شخص هستند.

وی اظهار داشت: بر اساس تدابیر انجام شده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به موفقیت‌های بسیار بالایی دست پیدا کرده است و توانسته کارنامه درخشانی داشته باشد.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کرج ایران کوچک است تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در سراسر کشور راه‌اندازی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بحث مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: در بحث هسته‌ای و ماجرای برجام نباید ذوق‌زده شد لذا باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص با متنانت به جلو برویم.

نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: حرکت هیئت مذاکره کننده در این خصوص بسیار موثر و مفید بوده است و توانست در تقویت جایگاه کشور در جهان تأثیر داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار