کد خبر: ۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۶ 03 March 2015
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز از تشکیل دبیرخانه شورای راهبری بانوان و خانواده این استان خبر داد.
به گزارش فارس، بی‌بی‌عصمت سرافرازی در کارگروه بانوان و خانواده اظهار کرد: دبیرخانه شورای راهبری بانوان و خانواده با هدف احصای ظرفیت‌های حوزه بانوان و خانواده با رویکرد تدوین برنامه ششم توسعه راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به نقش ویژه بانوان و نگاه دولت تدبیر و امید به تحکیم بنیان خانواده ادامه داد: دولت یازدهم در تدوین سیاست‌های حمایتی در قالب برنامه ششم توسعه کشور نگاه ویژه‌ای به مقوله زنان و خانواده داشته است و به فراخور آن در استان‌ها شورای راهبری این امر، زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان تشکیل شده است.
این مسئول افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در راستای اجرایی کردن نگاه رئیس جمهور و استاندار البرز، شورای راهبری بانوان و خانواده را در قالب 2 کمیته « مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی» و « تحکیم بنیان خانواده» فعال کرده است.
سرفرازی گفت: دبیرخانه شورای راهبری زنان و خانواده در استان البرز با تشکیل جلسات مستمر و بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسان و صاحب‌نظران، ظرفیت‌ها، قوت‌ها و نقاط ضعف را احصا کرده و با نگاه ویژه‌ای در بحث تحکیم خانواده گام برداشته است.
وی افزود: در تدوین سند چشم‌انداز بانوان استان البرز با نگاه به ظرفیت‌های قانونی و اولویت‌های برنامه ششم توسعه، آمار و اطلاعات کامل از زنان استان تجمیع شده و فرصت‌ها و تهدیدها به عنوان مهمترین رویکرد در تدوین این برنامه مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار