کد خبر: ۱۰۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 29 September 2015
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: در سالروز آتش‌نشان از 7 آتش‌نشان برتر عملیاتی در کرج تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سهراب شهبانی صبح امروز در حاشیه مانور خودروهای آتش‌نشانی در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: آتش‌نشان از نیروهای شجاع و بی‌باکی هستند که در زمان حوادث برای نجات جان مردم خود را به خطر می‌اندازند.

وی ادامه داد: این افراد در برخی از موارد دچار مصدومیت‌هایی می‌شوند و یا جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان دیگر هموطنان را نجات دهند.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ ایثار در آتش‌نشان به خوبی نهادینه شده است،‌ افزود: امنیت خاطر شهروندان برای آنان از همه چیز مهمتر است و این کار را با تمام وجود انجام می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود به مانور خودروهای آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: این عملیات به مناسبت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اجرایی شده است که توانایی نیروهای آتش‌نشانی در معرض تماشا قرار گرفته است.

شهبانی با اشاره به اینکه این مانور به صورت همزمان در شهرستان فردیس نیز در حال برگزاری است اظهار کرد: مسیر انتهایی خودروهای آتش‌نشانی امامزاده محمد(ع) خواهد بود که در این زمینه آتش‌نشانان با تجدید میثاق با شهدای این مکان مقدس مزار شهدا را گلباران می‌کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا از هفت آتش‌نشان برتر در حوزه عملیاتی تقدیر شد.

این مسئول هدف از برنامه‌های اجرایی در روز آتش‌نشان را ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث ذکر و عنوان کرد: یاد آوری حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای آتش‌نشان کشور در عرصه دفاع مقدس از دیگر اهداف تکریم آتش‌نشانان است که با اقدامات مختلف در این روز محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار