کد خبر: ۱۰۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 08 October 2015

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: نقاط حادثه خیز کرج با عملیات اصلاح هندسی ایمن‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، احمد افضلی اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و معضلات ترافیکی در نقاط حساس و مهم شهر کرج، طرح‌های اصلاح هندسی توسط مشاوران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری تهیه شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: طرح‌های مذکور به وسیله اداره کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک به منظور اجرایی شدن به مناطق 12 گانه شهرداری کرج ابلاغ شده است تا با انجام آنها مشکلات ترافیکی در این زمینه مرتفع شود.

افضلی افزود: تا کنون اصلاح هندسی محدوده‌های میدان بسیج، سه راهی الغدیر، بلوارهای نبوت و علامه جعفری و خیابان انقلاب در دستور کار مناطق مربوطه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: عملیات اصلاح هندسی دور برگردان غرب به غرب بلوار ماهان غربی، شمال به شمال خیابان گلشهر و حدفاصل خیابان‌های شقایق شرقی و اختر از دیگر طرح‌هایی است که انجام شده است.

این مسئول گفت: همچنین طرح اصلاح هندسی سایر نقاط پرتردد سطح شهر، اعم از میدان موذن ( دانشگاه)، میدان جمهوری، خیابان المهدی (ع)، میدان‌های توحید و امام حسین(ع) در دستور کار قرار گرفته است که این موضوع از سوی مشاوران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در حال بررسی می‌باشد و به زودی اجرا می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار