شهروندان در هنگام خرید فرآورده‌های یخی به نام و نوع فرآورده، نام و نشانی تولیدکننده، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، علامت استاندارد و کد ده رقمی زیر آن توجه کنند.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 14 October 2015
مدیرکل استاندارد استان البرز از توقف فعالیت یک واحد تولیدی آبمیوه در این استان به دلیل تولید بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری خبر داد.
به گزارش تابناک – البرز: فتانه شکراللهی با اعلام این خبر گفت اظهار داشت: فعالیت یک واحد تولیدی آبمیوه در این استان به دلیل تولید بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری متوقف شد.
وی افزود: با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خط این واحد تولیدی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شد.
این مسئول در ادامه سخنان خود از شناسایی و جمع‌آوری بیش از 8 هزار کارتن فرآورده یخی غیراستاندارد در استان البرز خبر داد و گفت: کارشناسان این اداره کل اقدام به بازدید و جمع‌آوری بیش از 8 هزار کارتن 100 عددی فرآورده یخی با علامت‌ تجارتی پنگ‌پنگ کردند.
شکراللهی تصریح کرد: این نوشیدنی‌های میوه‌ای دارای علامت استاندارد نبوده و پیش از این اخطار توقف تولید به واحد داده شده است.
وی ادامه داد: شهروندان در هنگام خرید فرآورده‌های یخی به نام و نوع فرآورده، نام و نشانی تولیدکننده، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، علامت استاندارد و کد ده رقمی زیر آن توجه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار